تاكيد استاندار بر برگزاري مطلوب المپيادهاي ورزشي ايرانيان و دانشجويان



یزدفردا :جلسه هماهنگي برگزاري دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان و نهمين دوره المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان پسر سراسر كشور در يزد به رياست استاندار و با حضور مديران دستگاه هاي اجراي تشكيل شد.



به گزارش یزدفردا : محمدرضا فلاح زاده در اين جلسه با اشاره به برگزاري دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان و نهمين دوره المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان پسر سراسر كشور در يزد، اين حركت را فرصتي طلايي و مغتنم براي استان برشمرد و گفت: برگزاري چنين المپيادهايي، مي تواند در جهت شناساندن هر چه بيشتر توانمندي ها و قابليت هاي استان يزد موثر و تاثيرگذار باشد. وي به جاذبه هاي تاريخي و گردشگري يزد اشاره كرد و افزود:

 

 گردهمايي جمع كثيري از ورزشكاران و دانشجويان سراسر كشور در يزد مي تواند در راستاي توسعه و پيشرفت استان مورد بهره برداري قرار گيرد و با انجام فعاليت هاي مناسب، زمينه معرفي قابليت هاي تاريخي، گردشگري، فرهنگي و اقتصادي استان فراهم آيد. فلاح زاده افزود: شركت كنندگان در اين المپيادهاي ورزشي، مي توانند مبلغان خوبي براي توانمندي هاي يزد در همه زمينه ها بوده و در گسترش و انتقال فرهنگ يزد به مناطق مختلف كشور موثر باشند.
استاندار يزد بر اسكان مناسب، پذيرايي مطلوب و فراهم نمودن اياب و ذهاب براي شركت كنندگان تاكيد كرد و با اشاره به مسائل فرهنگي گفت: بايد مسائل ديني و فرهنگي در پذيرايي و استقبال از ورزشكاران شركت كننده مورد توجه ويژه قرار گيرد و با فراهم نمودن همه شرايط، خاطره خوشي را براي ورزشكاران خلق نمود.
وي ادامه داد: همه دستگاه هاي اجرايي و مسئولين استان، تلاش خود را به كار خواهند گرفت تا به لطف خدا برگزاري اين المپيادهاي ورزشي به نحو شايسته و مطلوبي انجام پذيرد. فلاح زاده در پايان ابراز اميدواري كرد استان يزد ميزبان خوبي براي دانشجويان شركت كننده در اين گردهمايي ورزشي باشد.

یزدفردا

 

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا