پیشنهاد تابش به احمدی نژاد:همزمان با سفر استانی دور دوم دولت به استان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در یزد زده شود
 
یزدفردا :مهندس محمدرضا تابش نماینده اردکان درخانه ملت صبح امروز در حاشیه نشست کمیسیون بررسی طرح تحول اقتصادی مجلس با رئیس جمهور ضمن اشاره به زمان نامناسب انجام سفر دور اول استانی یزد از احمدی نژاد خواست تا اوایل مهر ماه امسال (قبل از تنظیم لایحه بودجه) به یزد سفر کند تابش با بیان اینکه با توجه به انجام سفر دور قبلی در اسفند ماه 85 که نمی شد بار مالی تحقق مصوبات آنرا نه در بودجه 85 و نه در بودجه 86 پیش بینی کرد ، گفت : مناسب است برنامه سفر دور دوم هیات دولت به استان یزد در پاییز ماه سالجاری تنظیم و با توجه به اینکه دانش آموزان یزدی 15 سال است که همواره رتبه اول قبولی در کنکور سراسری دانشگاهها را به خود اختصاص می دهند به نشانه قدرشناسی از زحمات فرهنگیان یزدی ، ریاست محترم جمهوری زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در یزد به صدا درآورد.
احمدی نژاد نیز پیشنهاد تابش را قابل بررسی ارزیابی کرد و به رحیمی، معاون امور حقوقی و مجلس خود دستور داد تا در صورت عدم همزمانی زمان پیشنهادی تابش با سفر رئیس جمهور به نیویورک این خواسته نمایندگان و مسئولین استان یزد تحقق پیدا کند و اگر امکان حضور برای مهر ماه نبود ، سفر هیات دولت به استان در پائیز سالجاری انجام پذیرد.
تابش پیگیری جامعه سوارکاری کشور را به رئیس جمهور منتقل کرد
رئیس فدراسیون سوارکاری در حاشیه نشست کمیسیون بررسی طرح تحول اقتصادی مجلس با رئیس جمهور خواستار حمایت جدی تر احمدی نژاد از ورزش مذهبی و ملی سوارکاری شد. وی به موضوع عمومی سازی این ورزش اشاره کرد و گفت باید متناسب با ظرفیتهای هر استان امکانات لازم را برای توسعه این ورزش فراهم کرد و هم اعتبار مکفی برای حمایت از هیاتهای استانی اختصاص داد.
مهندس محمدرضا تابش در این ملاقات با یادآوری قول های حمایت احمدی نژاد از ورزش سوارکاری در دوران تصدی شهرداری تهران و نیز ریاست جمهوری گفت : علیرغم دستور مثبت رئیس جمهور این قول ها هنوز عملی نشده و جامعه سوارکاری کشور مرتب پیگیر اجرای آنها هستند.
احمدی نژاد هم در پاسخ به این موضوع عمومی سازی ورزش سوارکاری میان آحاد مختلف جامعه و توجه به بعد قهرمانی در این ورزش را مورد تاکید قرار داد و از رحیمی ، معاون حقوقی و امور مجلس خود خواست تا در جلسه ای مشترک با حضور علی آبادی ، رئیس سازمان تربیت بدنی و تابش رئیس فدراسیون سوارکاری قول های داده شده قبلی را بررسی و نتیجه را به وی اعلام کند.   
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا