دانلود Mocha Pro v5.0.0 Build 12092 x64 + Adobe Plugin x64 + Avid Plugin x64 + OFX Plugin v5.1.0 x64 + v3.1.1 x86/x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن های 3 بعدی

یزدفردا:امروزه انیمیشن های زیادی ساخته و وارد بازار می شوند که ساخت این انیمیشن ها نیاز به یک نرم افزار بسیار قوی دارند تا بتوان با ابزار ها و امکانات آن یک انیمیشن بسیار حرفه ای ساخت. Mocha Pro نام نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید یک انیمیشن تمام حریف ساخت.
موکا در یک دهه گذشته همیشه به عنوان یک نرم افزار مسیریابی و Tracking در میکس و تدوین ویدیویی مطرح بوده و اکنون یک دستیار بسیار قوی و جدا نشدنی برای حرفه ای های عرصه تدوین و جلوه های ویژه محسوب می شود.
این نرم افزار با امکانات خود مانند محیط کار بسیار حرفه ای، ارسال فایل ها به نرم افزار های: Autodesk Smoke, Autodesk Flame, Adobe After Effect, Apple Motion, Apple Shake, Nuke، حرکت در محیط کاملا 3 بعدی حرفه ای و ... کمک می کند تا شما بتوانید با کمکی خلاقیت و وقت گذاشتن، یک انیمیشن حرفه ای بسازید. این نرم افزار بیشتر برای افراد حرفه ای کاربرد داشته و افرادی که به تازگی می خواهند با این نرم افزار کار کنند، نیاز است که کمی وقت صرف کرده تا با محیط این نرم افزار آشنا شده و پس از آن اقدام به تولید کار خود کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mocha Pro:
- ساخت انیمیشن های بسیار حرفه ای
- یک نرم افزار مسیریابی و Tracking در میکس و تدوین ویدیویی
- حرکت در محیط کاملا 3 بعدی حرفه ای
- یک دستیار بسیار قوی و جدا نشدنی برای حرفه ای های عرصه تدوین و جلوه های ویژه
- تنظیم پیگیری ماژول
- قابلیت تبدیل فایل ها به لایه های کاربردی
- مدیریت حرفه ای رنگ ها
- دوربین 3 بعدی
- محیطی کاملا حرفه ای
- ادغام پروژه ها
- خروجی دادن به نرم افزار های Autodesk Smoke, Autodesk Flame, Adobe After Effect, Apple Motion, Apple Shake, Nuke
- پشتیبانی از چند رندر چند پراکسسی
- و ...

Mocha Pro  Screenshot 1 Mocha Pro  Screenshot 2 Mocha Pro  Screenshot 3 Mocha Pro  Screenshot 4 Mocha Pro  Screenshot 5

One program that combines powerful Planar Tracking with tools for Roto, Object Removal, Lens Calibration, Stabilization, 3D Camera Solver and more. mocha Pro integrates with all industry-popular applications and is the ideal post production utility for feature films, broadcast, and finishing. Whether solving tracks and match moves, removing unwanted pixels or cutting roto mattes... mocha Pro dramatically saves time.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Imagineer Systems Ltd.
قیمت: 495 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 47.52 + 36.17 + 36.06 + 25.7 + 34.6 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:58 - 95/5/28
منبع: پی سی دانلود
راهنمای نصب

راهنمای نصب Mocha Pro
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل موجود در پوشه Cracked file را کپی کرده و در محل نصب نرم افزار* و در پوشه bin کپی کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8 و 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

راهنمای نصب Adobe Plugin
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل موجود در پوشه Cracked file را در مسیر Program Files\Adobe\Common\Plug-ins\7.0\MediaCore\Imagineer Systems\mocha Pro Plugin V5 کپی کنید.

راهنمای نصب Avid Plugin
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل موجود در پوشه Cracked file را در مسیر Program Files\Avid\AVX2_Plug-ins\Imagineer Systems\mocha Pro Plugin V5 کپی کنید.

راهنمای نصب OFX Plugin
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل موجود در پوشه Cracked file را در مسیر C:\Program Files\Common Files\OFX\Plugins\mochaPro5.ofx.bundle\Contents\Win64 کپی کنید.

 

www.p30download.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا