یزدفردا :استاندار یزد:به برخورد صادقانه عادت نكرده ایم


یزدفردا"استاندار یزد با بیان اینكه عادت به برخورد صادقانه و مخلصانه با شرایط نكرده ایم، ‌اظهار داشت: زمانی برای مذاكره با آمریكا چه حرفها و تحلیل‌هائی نوشته می شد و هم اكنون همان محافل و گروهها حرفها و تحلیل‌هائی متفاوتی دارند.

به گزارش  یزد فردا "ابوالقاسم عاصی در شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد كه در سالن حمیدیا استانداری برگزار شده‌بود، افزود: در سال جاری همه باید با همدلی و همفكری فعالیت كنیم و خود را معطل حرفها و جریان‌هایی كه روزی كسی می آید و روزی كسی می‌رود، نكنیم تا در زمان فعالیت منشا اثر باشیم.

وی ادامه داد: ‌در سال جاری صرف نظر از سلایق سیاسی اگر خواستار منشأ اثر باشیم، باید تمام تلاش خود را برای به جریان افتادن چرخ اقتصاد كشور بگذاریم، تا در فرصت مناسب با توفیق خداوند،‌حقیقتا منشا اثر باشیم و با این كار، خود را ماندگار كنیم، زیرا تنها قضاوت خداوند برای ما می ماند.

استاندار یزد در ادامه به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تاكید كرد: پاسداران سالها در كسوت پاسداری خدمت نمودند و هم اكنون به عنوان مدیر در وزارت كشور، استانداری ها و فرمانداریها منشا موفقیت های بزرگی برای كشور هستند.

عاصی با اشاره به سالروز امداد غیبی در صحرای طبس، تصریح كرد: مردم هیچ گاه فراموش نمی كنند، كه ظرفیتی در ما ایجاد شد تا خود را مستحق لطف خدا قرار دهیم، كه اگر حتی در خواب باشیم، خداوند از ما حمایت كند وهم اكنون باید با سلاح ذكر و یاد خدا و درك حضور، در خود ظرفیتی ایجاد كنیم كه مستحق عنایت خاص الهی باشیم.

وی تاكید كرد: همزمان با افتتاح شعبه بنیاد بین المللی غدیر در یزد با حضور آیت الله خزعلی در روز دوشنبه ، یاد و خاطره حادثه طبس گرامی داشته می شود و در روز سه شنبه مراسم بزرگداشتی در محل وقوع حادثه برگزار خواهد شد.

استاندار یزد نیز در ادامه به پیش رو بودن روز كارگر و معلم اشاره و خاطر نشان كرد: در مراسم بزرگداشت این دو روز باید آنچنان كه سزاوار این دو قشر تاثیر گذار است، عمل كنیم.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا