فعالیتهای شورای اسلامی شهروشهرداری یزدوچگونگی جذب بودجه سال84
---------------------


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد امیرحسین رادمنش سخنگوی این شورادر رابطه با چگونگی جذب بودجه سال84 و فعالیتهای انجام شده  اظهارداشت : با توجه به اینکه از بودجه مصوب36 میلیارد تومانی سال84، تنها 28 میلیارد تومان وصول شده است به یاری خداوند متعال اقدامات عمرانی خوبی در سطح شهر صورت گرفته است .
در اواخر فروردین ماه شاهد افتتاح پارک کسنویه با برج نورپارک بزرگ شهر با امکانات شهربازی واقع دربلوار مدرس و پارک جوان اکبرآباد و افتتاح خیابان شهیدان ادهمی،گذرشاه ابوالقاسم به خیابان سیدگلسرخ و گذرپنبه کاران به بلوار بسیج فاز اول خیابان صحراو 24 متری کسنویه خواهیم بود .
امیرحسین رادمنش درخصوص پیاده رو سازی خیابان باآجرجالیزی درسطح نواحی سه گانه ، محوطه سازی میدان فیضیه و12پارکینگ درون محله ای،افتتاح سه ایستگاه سوخت CNG،حاشیه سازی خیابانهای سیدگلسرخ و استاد چیتی و تبلیغات ، فاز دوم پارک کوهستان خواهیم بود .
وی افزود طرحهایی در جهت روانسازی بلوار نواب صفوی و خیابان تیمسارفلاحی و خیابان کاشانی ، خیابان طوس و ادامه بلواراستقلال به بلوار جمهوری دردست اقدام است .
همچنین پیگیری و طراحی ادامه بلوار استقلال به موازات بزرگراه آیت ا...فقیه خراسانی دردست اقدام است . امید است با کمک بخش خصوصی بتوانیم پروژه های روانسازی خیابان کاشانی و باغ بزرگ شهر را به مرحله اجرا درآوریم .
سخنگوی شورا تصریح کردشهرداریها از بودجه های دولتی استفاده نمی کنند و امید است در سال 85 شهرداریها بتوانند با استفاده از بودجه های گوناگون ازجمله باقی مانده بودجه عمرانی سال 84 کشور و بودجه مصوبه سال85ومتمم بودجه سال85کشور وبودجه های مازاد درآمد و بودجه های ملی و بودجه های اهدایی در سفر ریاست محترم جمهوری کسری بودجه شهرداری را جبران کند و شهری آباد و سرسبز و روان وتمیز داشته باشیم در غیراینصورت شهرداری باکاهش بودجه مصوبه درسال85 روبرو خواهد بود / .


یزدفردا                                                            روابط عمومي شوراي اسلامي شهريزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا