شورای اسلامی شهر یزد جهت رفع مسائل و مشکلات شهرک رزمندگان تشکیل جلسه داد

---------------------

یزدفردا :به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد کمیسیون خدمات شهری این شورا به ریاست اسنکدراصلانی درخصوص رفع مسائل و مشکلات شهرک رزمندگان با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان نماینده اداره کل اوقاف و امورخیریه ،نماینده معاونت راهنمایی و رانندگی ،مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز ، مشاور ترافیک شورا ،امیر حسین رادمنش ،محسن ابوترابی ،حمیده وزیری ، منصوره قیاسی از اعضاء کمیسیون و سه نفر از نمایندگان ساکنین این شرکت تشکیل جلسه داد .
این گزارش حاکی است در این جلسه مشکلات شهرک از قبیل مسائل ترافیکی ،فضای سبز ،کمبود فضاهای ورزشی ،انتقال شرکت سیمرغ ،زمینهای رها شده بلاتکلیف ، نداشتن مسجد مناسب ، توسط نمایندگان ساکنین مطرح گردید و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید جهت رفع معضلات ترافیکی شهرک ، اداره ترافیک شهری و کارشناسان راهنمایی و رانندگی با محوریت سرهنگ میرحسینی مشاور ترافیک شورا بررسیهای لازم را انجام دهند و پیشنهادات خود را در قالت طرحهای کوتاه مدت و دراز مدت به شورا ارائه نمایند . همچنین در خصوص زمینهای بلاتکلیف ، انتقال شرکت سیمرغ و مسجد شهرک مقرر گردید نمایندگان فرمانداری ،سازمان مسکن و شهرسازی برای حضور در جلسه بعدی دعوت شوند تا موارد مطرح و پیگیری شود .
بر اساس این گزارش در خصوص فضای سبز شهرک نیز نمایندگان ساکنین ضمن تشکر از احداث پارک در این شهرک در خصوص ورودیهای پارک ،نوار سبز شهرک ،درختکاری بلوارها مطالبی مطرح نمودند که مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز توضیحات مبسوطی ارائه نمود و قول مساعدت و همکاری داده شد. در خصوص کمبود فضای ورزشی نیز باتوجه به بیانات مدیر کل تربیت بدنی استان مبنی وجود ورزشگاه شهید نصیری در نزدیکی این شهرک ،آمادگی سازمان را برای ایجاد سالن در صورت دراختیار گذاشتن زمین آن و همچنین ایجاد زمینهای فوتبال و والیبال و تجهیز آن اعلام نمود .


 یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا