سردار حیدری:سال 84 یازده مورد درگیری با اشرار در استان یزد اتفاق افتاده است

با تشكيل جلسه قضايي،انتظامي استان يزد گزارشي از وضعيت فعاليت هاي اين كميته اعلام شد.

به گزارش واحد تامین خبر یزد فردا :در اين جلسه كه با حضور اعضاي آن برگزار شد، دادستان عمومي و انقلاب يزد سياست كميته قضايي و انتظامي يزد را برخورد با باندهاي قاچاق مواد مخدر و توزيع كنندگان ذكر كرد و ا فزود: خوشبختانه تلاش نيروي انتظامي در اين زمينه دستاوردهاي خوبي را در برداشته و موفق به كشف مقادير زيادي مواد مخدر و انهدام باندهاي توزيع آن شذه است.

جمال قضاوتي، سياست كميته قضايي و انتظامي در سال جديد را ادامه روند سال 84 عنوان كرد و ابراز اميدواري كه اين سياست در سال 85 نيز موجب انهدام باندهاي بزرگ مواد مخدر شود.

همچنين در اين جلسه، سردار حيدري فرماندهي انتظامي استان يزد از زحمات و تعامل حجه الاسلام مختاري رئيس سابق دادگستري استان يزد با نيروي انتظامي تقدير و تشكر نمود و اظهار داشت: استان يزد داراي مجموعه قضايي بسيار خوبي است و همه اقدامات، مرهون نفوذ قلبي و مديريت حجه الاسلام مختاري است.

وي در زمينه برخورد با معضل مواد مخدر افزود: نيروي انتظامي در سال گذشته با اتخاذ دو رويكرد مبارزه با قاچاقچيان در كوير و همچنين دستگيري توزيع كنندگان مواد مخدر در مركز شهرها، توانست نزديك به 30 باند توزيع كننده مواد مخدر را متلاشي كند.

سردار حيدري افزود: در برخورد با قاچاقچيان در كوير بيش از بيست و هفت تن انواع مواد مخدر از قاچاقچيان كشف نمود، كه 281 كيلوگرم از آن هروئين بود واين آمار نشان دهنده رشد 87 درصدي كشفيات در سال 84 نسبت به سال 83 بوده است.

وي ميزان درگيري با اشرار در سال گذشته را 11 مورد ذكر كرد و افزود: در اين درگيريها 9 قاچاقچي كشته ، 6 نفر زخمي و 5 نفر دستگير شدند.

فرماندهي نيروي انتظامي يزد موفقيتهاي اين نيرو را در مبارزه با قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر را مرهون حمايت پشت پرده دستگاه قضايي از نيروي انتظامي عنوان كرد واز زحمات پرسنل و مجموعه قضايي استان تشكر كرد.

سردار حيدري فعاليت نيروي انتظامي در ايام تعطيلات نوروزي را بسيار خوب توصيف نمود و افزود: خوشبختانه در 20 روز تعطيلات آخر سال گذشته و ابتداي سال جديد، 65 درصد سرقت از منازل نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش يافته و در مجموع كل سرقتها 17 درصد كمتر شده است.

فرماندهي نيروي انتظامي استان يزد، در زمينه كاهش تصادفات نيز اظهار داشت: در اين مدت مجموعا 17 درصد تصادفات كاهش يافته و ميزان تصادفات فوتي داخل شهر نيز 65 درصد كمتر شده است.

در پايان اين جلسه درخواست تعدادي از زندانيان در خصوص مرخصي و انتقال به زندان باز، ‌بررسي و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

یزد فردا   ایسنا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا