همزمان با روز شورا ها/
عضو شوراي شهريزد:
شهر در مديريت واحد پيشرفت بهتري خواهد داشت


يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهريزد گفت: شوراي شهر براي اجراي پروژه ها و برنامه هاي مختلف با قوانين دست و پاگيري روبروست و به طور مثال بعضي از ادارات و سازمانها تحت كنترل شهرداري نيستند که درصورت اجراي طرح مديريت واحد شهري شوراها، اين ادارات و سازمانها تحت نظر شهرداري قرار مي گيرند و شهر در مديريت واحد پيشرفت بهتري خواهد داشت.

منصوره قياسي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي ايسنا - منطقه يزد، اظهار داشت:اگر طرح مديريت واحد شهري شوراها اجرا شود بسياري از كمبودها و مشكلات شهرها حل خواهد شد.

وي با اشاره به آشنايي مردم با وظايف شوراها تصريح كرد: در صورت آشنايي بيشتر مردم با وظايف شوراها، انتظارتشان از شوراي شهر مشخص مي شود و باعث انتخاب درست آنها در انتخابات شوراي شهر خواهد شد كه بهتر است اعضا شوراي شهر در تخصصهاي مختلفي انتخاب شوند.

اين عضو شوراي اسلامي شهر يزد با بيان اين كه شوراي شهر با كمبود بودجه روبروست گفت :‌ بودجه شوراي شهر تنها از طريق مردم تامين مي شود كه براي اجراي برنامه هاي شورا كافي نيست و باعث كندي كارمي شود.

قياسي افزود : اگر دولت سرمايه بيشتري را در اختيار شوراها بگذارد برنامه هاي شورا با سرعت و كيفيت بهتري اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به اختيارات شوراي شهر افزود: مشكلات شهر و مردم از طريق اعضاي شوراي شهر بررسي و سپس با شهرداري مطرح مي شود كه باعث به حركت در آمدن عوامل شهرداريها است.

اين عضو شوراي اسلامي شهر يزد در پايان گفت : ‌اضافه شدن تعداد اعضاي شوراي شهر باعث اجراي تخصصي تر و كنكاش بيشتر كارها خواهد شد ولي سرعت اجراي كارها را كاهش خواهد داد

سایت خبری تحلیلی یزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا