یزدفردا "استاندار یزد : استان یزد میزبان دومین مقام جمهوری اسلامی پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و شخصیتی وارد دیار دارالعباده می شود که حمایتهای رهبری معظم انقلاب را به صورت مداوم داشته است.

استادار یزد در ادامه زمان ورود رییس جمهور به استان یزد صبح چهارشنبه اعلام نموده و خطاب به مردم استان اظهار داشت :مردم استان چهارشنبه میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی هستند و یزدی های مهمان نواز که مردمی نجیب و متدین و انقلابی هستند قطعاً حماسه ای بی نظیر رقم خواهند زد و طبق فرمایش رسول مکرم اسلام(ص) میهمان حبیب خداست و مردم یزد ثابت خواهند کرد از استقبال تا بدرقه.

وی در ادامه افزود "استان یزد میزبان دومین مقام جمهوری اسلامی پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و شخصیتی وارد دیار دارالعباده می شود که حمایتهای رهبری معظم انقلاب را به صورت مداوم داشته است.

محمد رضا قلاح زاده در ادامه تشریح برنامه سفر استانی هیئت دولت افزود :وزرا در شهرستانها حضور پیدا خواهند کرد و ضمناً نمایندگان ریاست  جمهوری به کلیه شهرستانها و مناطق اعزام می شوند که ضمن سخنرانی به امور مردم نیز رسیدگی می نمایند و جمع بندی مطالب را به ریاست محترم جمهوری تقدیم می کنند.

استاندار یزد در پایان اظهار امیدواری نمود "که این سفر  مصوبات خوبی داشته  ومانند سفر گذشته پر خیر وبرکت باشد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا