یزدفردا "امین بافقی :دكتر محمود احمدی‌نژاد سال1335 در شهرستان گرمسار به دنيا آمد،

پدر ايشان آهنگر بوده و هفت فرزند داشت، محمود احمدی‌نژاد فرزند چهارم خانواده است و از يك سالگی به همراه خانواده خود از آن شهرستان كوچ كرده و در تهران اقامت گزيدند، وی دوران تحصيلات خود را تا مقطع پايان متوسطه در مدارس تهران از جمله مدرسه سعدی و دانشمند پشت سرگذاشته و با كسب رتبه 130 از كنكور سراسری قبول شده و در سال 1354 در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت دوره تحصيلات عالی را شروع كرد، در سال 1365 در مقطع كارشناسی ارشد همان دانشگاه پذيرفته شد و در سال 68 نيز به عضويت در هيأت علمی دانشكده عمران دانشگاه علم و صنعت درآمده و در سال 1376 نيز موفق به دريافت مدرك تحصيلی دكترای مهندسی و برنامه‌ريزی حمل و نقل ترافيك شد، ايشان ضمن تدريس در دانشگاه مذكور استاد راهنمايی دهها پايان نامه معتبر و علمی كارشناسی ارشد در زمينه‌های مختلف مهندسی بوده است.
محمود احمدی‌نژاد پيش از پيروزی انقلاب اسلامی در كسوت دانشجو با شركت در مجالس مذهبی و سياسی وارد فضای سياسی جامعه شد و با مشاركت در تهيه و توزيع اعلاميه‌های روشنگر قدم در راه خيل مبارزان انقلاب گذاشت، وی پس از پيروزی انقلاب اسلامی از پايه‌گذاران انجمن اسلامی دانشجويان بود.
دكتر احمدی‌نژاد از مرداد سال 1358 به عنوان نماينده دانشگاه علم و صنعت برای شركت در جلسات به حضور حضرت امام (ره)مشرف می‌شد، كه استمرار اين جلسات در حضور مقام‌معظم‌رهبری زمينه شكل‌گيری شورای اوليه دفتر تحكيم وحدت را مهيا كرد.
ايشان با شروع جنگ تحميلی به منطقه غرب شتافت و تا سال 1364 در فعاليت‌های پشتيبانی منطقه تلاش كرد و در سال 1365 داوطلبانه به تيپ ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پيوسته و با طی دوره‌ای در قرارگاه رمضان در عمليات برون مرزی كركوك شركت نمود و بعد از آن نيز به عنوان مسئول مهندسی رزمی لشگر 6 ويژه سپاه و مسئول ستاد جنگ استانهای غربی كشوربه خدمت پرداخت.
دكتر احمدی‌نژاد در دهه شصت، چهارسال به عنوان معاون و فرماندار ماكو و خوی و همچنين 2سال به عنوان مشاور استاندار كردستان خدمت به مردم استانهای آذربايجان و كردستان را نيز پشت سرگذاشته و از سال 1372 در شرايطی كه به عنوان مشاور فرهنگی وزير فرهنگ و آموزش عالی فعاليت می‌كرد به عنوان اولين استاندار استان جديد التأسيس اردبيل منصوب شد. ايشان در كنار راه‌اندازی تشكيلات اداری استان سه سال پی در پی بعنوان استاندار نمونه كشور انتخاب شد، استانداری اردبيل در زمان مديريت ايشان عليرغم محدود بودن فصل كار عمرانی به دليل سردسيری منطقه، در سالهای 74 و 75 طبق رده‌بندی سازمان برنامه‌ و بودجه در زمينه فعاليت عمرانی به عنوان استانداری برتر شناخته شد.
دكتر احمدی‌نژاد پس از بازسازی 7500 واحد مسكونی تخريب شده در جريان زلزله كه در طول مدت كوتاه 7ماه صورت گرفته بود، مورد تقدير قرار گرفت.
محمود احمدی‌نژاد در مهرماه سال1376 به دوره خدمت در استانداری اردبيل پايان داده و از آن پس تا كنون به عنوان عضو هيأت‌علمی دانشكده عمران دانشگاه علم و صنعت مشغول تدريس و انجام فعاليت‌های مختلف علمی، فرهنگی، سياسی و اجتماعی بوده است. وی در 13 ارديبهشت ماه سال1382 طبق مصوبه دويست و چهل‌و هفتمين جلسه متناوب و دومين جلسه اعضاء دوره دوم شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار تهران انتخاب شد و دوره‌ ديگری از تجربه خدمتگزاری خود را در كلان شهر تهران آغاز نمود.

سوابق و تجربيات ذيل را نيز می‌توان به متن زندگينامه وی اضافه كرد:

- روزنامه‌نگاری.
- مؤسس و عضو انجمن تونل .
- عضو انجمن مهندسين ايران.
- عضو انجمن مهندسين راه و ترافيك آسيا و اقيانوسيه .
- عضو اولين شورای مركزی انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه علم و صنعت .
- عضو شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسين .
- عضو شورای مركزی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی.
مهمترين مشاغل دکتر احمدي نژاد:
• فرماندار ماکو
• فرماندار خوي
• مشاور استاندار کردستان
• مشاور فرهنگي وزير فرهنگ و آموزش عالي در سال 1372
• استاندار استان اردبيل در سال هاي 1372 تا 1376
• عضو هيات علمي دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت از سال 1368 تا کنون
• شهردار تهران از سال 1382 تا 1384
• ايشان در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران در سوم تيرماه 1384، از سوي ملت ايران به عنوان رييس جمهوري اسلامي ايران برگزيده شد.

و در آخر اینکه ...
 
!
 
 1- مهمترین دلیلی دکتر احمدی نژاد  مردی با نمره بیست است :  که ایشان وقتی مثل شهید رجایی کنار محافظان خود می ایستد آدم تعجب می کند که آخر این چه مدیری است که لباس محافظانش از لباس خودش گران تر و با کلاس تر است.
 2- مردی با نمره بیست بودن دکتر احمدی نژاد همین بس که تا به حال به مناسبت روز تولد فرزند یکی از معاونین خود از پول بیت المال برای آن عزیز دردانه پراید کادو نبرده است.؟؟
 3- از جمله دلایلی که ثابت می کند مردی با نمره بیست دکتر  احمدی نژاد است ،این است که به جای اینکه 2 ساعت برای مردم سخنرانی کند، 7 ساعت به درد و دلهای مردم گوش می دهد،کانه هیچ کاری در شهرداری مهمتر از شنیدن حرف شهروندان و حل کردن مشکلات ایشان نیست.
 4- از  دلایل دیگر بیست بودن نمره اش این است که  دکتر احمدی نژاد بر خلاف شهرداران تهران در دولت سازندگی و اصلاحات، نه تنها یک خانه اشرافی در مناطق شمالی شهر تهران را نداشت، بلکه تا به حال هیچکس ایشان را در ماشین ضد گلوله ندیده است. 

 5-  یکی از دلایل دیگر مردی با نمره بیست بودن او  این است که به جای اینکه مالیات و عوارضی را که از مردم می گیرد، به احزاب و گروهها بدهد، صرف امور ی مثل وام ازدواج می کرد!!


 6- شهردار تهران چند صباح بعد از مدیریت در شهر تهران، باعث شد که مردم بفهمند شعار اصلاحات را اصلاح طلبان داده اند، اما اصول گرایان به آن عمل کرده اند. سر همین اگر نماینده گان مجلس ششم به جای تحصن خودشان را هم دار می زدند، باز هم کک مردم نمی گزید. آیا نباید به خاطر این کارها که همه اش زیر سر احمدی نژاد است، به ایشان نمره بیست داد 
 7- دیگر دلیل مردی با نمره بیست بودنش  اینکه احمدی نژاد پایه گذار این بدعت بود که مردم از مدیران به جای شعار، کار مطالبه کنند. آیا همین مسئله نمره اش بیست نیست ؟


 8- اخیراً کشف شد که دکتر احمدی نژاد، به جای اودکلن های 400 هزار تومانی از عطرهای حومه شاه عبدالعظیم استفاده می کند، آین این نمره اش بیست نیست .
 9- از دیگر جرایم دکتر این است که تمام هزینه های سفرهای کاریش را از جیب می گذارد پس او مردی با نمره بیست است.

 10- شهردار تهران  که بود تا ساعت 12 شب سر کار خود می ماند، صبح هم ساعت 6 کارش را شروع می کند. قضاوت کنید که مردی با نمره بیست کیست .


 11- بزرگترین هنر او  امیدوار کردن مردم به کار آمدی نظام می باشد، چرا که جز این است که ایشان نان انقلاب را در حد مختصر می خورد و حاضر نیست مثل بعضی حضرات برای ضد انقلاب خدمت کند پس مردی با نمره بیست کیست.
 12- دکتر احمدی نژاد بر خلاف بعضی مدیران ،حاضر نیست سیاستهایی را اتخاذ کند که به گرانتر شدن شهر تهران منجر گردد. آیا او مردی با نمره بیست است ؟

 13- در زمان شهرداری تهران برای حل مشکلات ترافیک علاوه بر احداث اتوبانهای جدید و اصلاح برخی اتوبانهای قدیمی خواهان برچیده شدن بساط نمایشگاه بین المللی از محل فعلی شد. این در حالیست که وزرای آقای... با این کار که گره ترافیک را تا حدی باز می کرد مخالفت کردند ؟؟ این گذشت تا اینکه آقای ... بالاخره متوجه ترافیک تهران شدند. 


 14- چندی پیش لیست مدیرانی را که از شهرام جزایری پول هنگفت گرفته بودند، چاپ کردند و چون نام دکتر در این لیست نبود، معلوم می شود که ایشانمردی با نمره بیست است.
 15- از دیگر حکایاتی که از شهردار تهران دکتر احمدی نژاد فاش شده این می باشد که مثل دیگر مسئولان، نیمی از سال را در کشورهای خارجی و اروپا برای خوشگذرانی و تجارت نمی گذراند. مردی با نمره بیست  کیست ؟

 16- بر خلاف دیگر کاندیداها که معلوم نیست این همه هزینه ها را از کجا آورده اند و اینطور تبلیغ می کنند، دکتر احمدی نژاد هیچ ستاد انتخاباتی نداشت. او ستاد مردمی داشت و مردم از او حمایت می کردند آیا مردی با نمره بیست   اوست .


 دوستان عزیز این نمراتی که داده شد  جهت اطلاع شما دوستان بوده که باید کسی که در راس امور کشور قرار می گیرد نمره اش بیست باشد

التماس دعا                                                                               یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا