یزد فردا:محمدكريم عابدي نماينده طبس، فردوس، سرايان و بشرويه در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس گفت: به دليل اينكه در كميسيون تلفيق مجلس و در خود مجلس لايحه بودجه سال آينده در دست بررسي است، متاسفانه فرصت نشد تا نمايندگان استان يزد در هنگام ورود رئيس‌جمهور به استان، رئيس‌جمهور و هيئت دولت را همراهي كنند اما بعد از پايان جلسه علني امروز مجلس، نمايندگان استان به يزد خواهند رفت و به جمع هيئت دولت خواهند پيوست.
وي با بيان اينكه استان يزد 6 نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد، گفت: ‌ما تلاش داشتيم يك يا دو نماينده، هيئت دولت را در هنگام ورود به استان همراهي كند اما به دليل بررسي لايحه بودجه در مجلس متاسفانه با اين تقاضاي ما موافقت نشد.
عضو فراكسيون اكثريت مجلس افزود: ساعت 17 امروز كه كارگروه‌هاي دولت در يزد براي بررسي مشكلات آغاز به كار خواهند كرد، همه نمايندگان در آن حضور خواهند يافت و عصر امروز و فردا كه هيات دولت در يزد مي‌باشند، آنها را همراهي خواهند كرد.
عضو مجمع نمايندگان استان يزد با تقدير و تشكر از اقدامات انجام شده از سوي دولت در اين استان گفت: رويكرد دولت توجه به مناطق محروم و رفع مشكلات مردم است و ما اميدواريم با كنترل و تاكيد بر اجرايي شدن پروژه‌ها و تصويب مصوبات ديگر در اين دوره از سفر گام‌هاي بلندي در راستاي رفع اين مشكلات استان برداشته شود.

یزد فردا110

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا