يزدفردا، محمدرضا فلاح زاده صبح امروز در جايگاه سخنراني مجموعه اميرچخماق گفت: در حقيقت مردم يزد، مردمي قناعت پيشه و سختكوش هستند كه با ايمان و صداقت‌، تسلط بر طبيعت را در طول ساليان طولاني آموخته‌اند.
وي افزود: كارنامه اين ديار با حضور فقهاي بزرگ جهان اسلام، تلاش در اقتصاد و كارآفريني و كسب علم و دانش، دلاوري‌ها و فداكاري‌هاي بسيار در دوران انقلاب پيوند خورده است كه 15 سال صدرنشيني در كنكور سراسري و تقديم 4 هزار شهيد و 2 هزار جانباز و 750 آزاده شاهدي بر اين مدعاست.
وي در ادامه به مصوبات دور نخست سفر رئيس جمهور به استان يزد اشاره و اضافه كرد: حاصل اين سفر پرخير و بركت آغاز عمليات اجرايي 8 هزار و 100 پروژه صنعتي، عمراني، خدماتي و فرهنگي بود كه با اعتبار 3‌ هزار ميليارد توماني تاكنون 82 درصد پيشرفت داشته است.
استاندار يزد دهه چهارم انقلاب را دهه پيشرفت و عدالت، عزت و سربلندي خواند و گفت: هم اكنون استان يزد در طليعه سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در آستانه پيشرفت و ترقي دوچندان قرار گرفته است.
فلاح زاده با اشاره به لزوم انتقال آب به استان كويري يزد اظهار داشت: هم اينك مطالعات خط دوم انتقال آب به استان يزد به پايان رسيده است كه اميدواريم با حضور رييس جمهور و هيئت دولت به استان يزد عمليات اجرايي اين طرح مصوب شود.
پروژه خط دوم انتقال آب به يزد در سفر سال گذشته مقام معظم رهبري به استان يزد مورد تاييد ايشان قرار گرفته بود.

یزد فردا110

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا