باحضور معاون عمراني استانداري يزد جلسه اعضاي شوراي ترافيك استان يزد برگزار شد

 


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين جلسه معاون راهنمايي و رانندگي استان يزد گفت: كاهش تصادفات و ساماندهي موتورسواران مهمترين اولويت ناجا در استان يزد است. سرهنگ محمد طاهري در جلسه شوراي ترافيك استان يزد در استانداري يزد اظهار اميدواري كرد كه با اجراي طرح هاي اولويت دار نيروي انتظامي، امسال شاهد 10 درصد رشد منفي در زمينه تصادفات و مرگ و مير ناشي از آن در استان يزد باشيم.

وي گفت: در سال گذشته افزايش پلاك گذاري 33 درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.

وي همچنين از افزايش 9 درصدي صدور گواهينامه در سال قبل خبر داد.

معاون راهنمايي و رانندگي استان يزد گفت: در سال 84 ،15 هزار و 620 دستگاه خودرو به چرخه ترافيك استان يزد اضافه شد طاهري اظهار داشت: توقيف موتورسواران متخلف 57 درصد در سال 84 نسبت به سال 83 افزايش داشت.

در اين جلسه، دبير شوراي ترافيك استان يزد جمع كل هزينه هاي پرداختي شركت هاي بيمه استان يزد به خسارت ديدگان در تصادفات رانندگي را جمعا بالغ بر 5/14 ميليارد تومان عنوان كرد كه نسبت به سال 83، 94/42 درصد افزايش داشته است.

مهدي سالاري متوفيات تصادفات رانندگي در سال گذشته را 423 نفر اعلام نمود و گفت: از سال 80 تا پايان سال 84، جمعا 1703 نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.

وي بيشترين ميزان تصادفات درون شهري را در شهر يزد با 88 درصد بيان كرد و اظهار داشت: شهرهاي ميبد و اردكان بعد از يزد بالاترين ميزان تصادفات درون شهري را دارا مي باشند.

در پايان هر يك از اعضاء دلايل كارشناسي خود را بيان كردند

یزد فردا                                                                                    

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا