شورای اسلامی شهر یزد مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان را مورد بررسی قرار داد
---------------------
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا جلسه ای را با حضورمدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ، معاونت بنیاد شهید و ایثارگران ،رئیس بنیاد شهید شهرستان یزد ، معاونت صداو سیما ،معاونت فرمانداری یزد ، مسؤول امور ایثارگران سپاه منطقه یزد تشکیل داد.
این گزارش حاکی است اشتغال ،مسکن و معیشت خانواده های شهدا و جانبازان و همچنین نبود قوانین و مقررات لازم برای تامین برخی از هزینه های خانواده های شهدا و جانبازان مخصوصاً جانبازان زیر 25 درصد از جمله مسائلی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
براساس این گزارش در این جلسه اسکندر اصلانی رئیس شورای اسلامی شهر یزد از دست اندرکاران درخواست کرد تا آمار خانواده های شهدا و جانبازانی را که برای امرار معاش ماهیانه خود مشکل دارند را ارائه دهند ومبلغ کل و همچنین نحوه رساندن این امدادها را نیز اعلام کنند تا با همکاری ارگانهای ذیربط منابع مالی آنها تامین شود.
وی گفت تعدادی از این خانواده ها تحت پوشش هیچ سازمانی قرار ندارند و باید برای حفظ شأن و منزلت این عزیزان تلاش شود و شورای شهرنیز تلاش می نماید در حد توان برای تامین حداقل زندگی آنها کاری انجام دهد .

یزد فردا                                                                                 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا