رئیس دادگستری شهرستان اشکذر گفت: با هدف رفع موانع تولید، یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضا در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

یزد فردا: محمد حسین دهقانی زاده در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی نیمه فعال در شهرستان اشکذر بیان داشت: دستگاه قضا در راستای کمک به اقتصاد و تولید کشور و نیز رفع مشکلات معیشتی مردم و کارگران با شناسایی واحدهای تولیدی متوقف، سعی در رفع مشکلات آنان جهت بازگشت به چرخه کار و افزلیش ظرفیت تولید را دارد.

این مقام قضایی اظهار داشت: در شهرستان اشکذر ظرفیت‌های زیادی جهت تولید و کمک به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود لیکن برخی از واحد‌های صنعتی و تولیدی، به دلیل مشکلات عدیده تعطیل شده اند.

وی در خصوص عزم تعدادی از مدیران شرکت های تولیدی و مجتمع های صنعتی مبنی بر راه اندازی مجدد تولیدات خود تصریح کرد: مدیران واحد تولیدی موصوف پس از توقف چندین ساله تولید، عزم رفع مشکلات و شروع مجدد تولید را داشته که با شناسایی این واحد ها از سوی دادستانی، مشکلات آن و موانع پیش روی تولید، مجدد بررسی گردید.

دهقانی زاده افزود: بسیاری از موانع پیش روی تولید با هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتفع شده و پیش بینی می شود که با تلاش مدیران این واحد تولیدی و همکاری مسئولین، تا دو ماه آینده تمامی خطوط تولید این شرکت بازسازی و مجددا فعال و زمینه اشتغال مستقیم حدود ۵۰ نفر فراهم گردد.

شایان ذکر است در بازدید از کارخانه تولید سپر و تسمه های فلزی ساختمانی که با همراهی معاون فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر صورت پذیرفت، دستورات قضایی برای پیگیری، رفع موانع تولید و ادامه فعالیت با كمك ساير بخش و ارگان هاي مرتبط از سوی مسولین قضایی اشکذر صادر گردید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا