فعال فرهنگی و رییس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد گفت: تحریف حقایق انقلاب اسلامی و دستاورهای هشت سال دفاع مقدس حربه کنونی دشمنان علیه نظام اسلامی است که هشیاری همگان را می‌طلبد.

یزد فردا: حجت‌الاسلام مهدی قره چاهی یکشنبه شب  و در آخرین روز هفته بزرگداشت دفاع مقدس ( ۳۱ الی ششم شهریورماه) افزود: برای مقابله با توطئه دشمنان علیه مردم بر عموم فرهیختگان، بسیجیان و روحانیان واجب است که نسبت به تبیین مسائل و روشنگری ابعاد دفاع مقدس به جوانان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه عزت و امنیت کشور مدیون جانفشانی و فداکاری رزمندکان اسلام و صبر و مقاومت خانواده معزز شهیدان است، ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب از توطئه تحریف استکبار جلوگیری می‌کند.

این مسوول فرهنگ علوم دینی، رمز و راز اقتدار کشور را گسترش فرهنگ دفاع مقدس و بهره‌گیری و عمل به ویژگی‌های آن دوران ذکر کرد که با وجود اهمیت موضوع هنوز به نحو مناسب به آن پرداخته نشده است و باید با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برای تحقق آن اقدام کرد.

قره چاهی اظهار کرد: تبیین زوایای دفاع مقدس در مقاطع مختلف با خاطره هایی که یادگاران آن دوران مطرح می‌کنند می‌تواند موجب بصیرت‌افزایی بیش از گذشته نسل جوان و سدی در برابر توطئه گسترده دشمنان علیه کشور باشد .

بسیج طلاب و روحانیون استان یزد یک هزار عضو دارد و  شمار طلاب مدارس علوم دینی استان حدود پنج هزار نفر است که در ۴۰ مدرسه علوم دینی تحصیل می‌کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا