فرماندار اشکذر کمک به قشر نیازمند به ویژه در شرایط سخت اقتصادی را از بهترین انواع امدادرسانی خواند و در این باره بر ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان تأکید کرد.

یزدفردا: «هادی هادی‌نسب» در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی‌(ره) شهرستان اشکذر بر ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان تأکید و اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های خلقت انسان‌ها، خدمت کردن و مدد رساندن به هم‌نوع است و کمک به قشر نیازمند به ویژه در این شرایط سخت اقتصادی از بهترین انواع امدادرسانی است که باید ضمن حفظ شرافت، کرامت و عزت نیازمندان، آنها را در چرخه تولید و اقتصاد کشور پویا و فعال کند.

وی با بیان این که انتظار می‌رود اداره کمیته امداد شهرستان با همت و پیگیری‌های لازم، زمینه مرتفع کردم هرچه بیشتر مشکلات مراجعین و مددجویان این اداره را فراهم سازد، خواستار اهتمام بیشتر مدیریت جدید این اداره در بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های شهرستان به منظور توانمندسازی نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش و استفاده از قابلیت‌های آن‌ها در امر تولید شد.

به نقل از روابط عمومی شهرستان اشکذر، در این مراسم که  با حضور «محمد شجاعان» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های «علیرضا خلیلی» تقدیر و «محمدعلی کریمی» به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اشکذر معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا