دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: همه دستگاه‌های ذی ربط در تعاملی سازنده از بروز هر گونه تخلف جلوگیری کنند.

یزدفردا: سید ابراهیم اقبالی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت:  دادستانی به عنوان مظهر اقتدار دستگاه قضا در خط مقدم مبارزه با فساد و تعدی به حقوق عامه و بیت المال قرار دارد و با تمام افرادی که در این رابطه هرگونه تخطی کنند  قاطعانه برخورد می کند.

او ضمن تاکید برلزوم همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی، اظهار داشت: باید دستگاه‌های ذی ربط در تعاملی سازنده با تخلفات، مقابله کرده و با اطلاع رسانی دقیق و بهنگام از بروز تخلفات جدید به طور جدی جلوگیری کنند.

اقبالی در رابطه با منطقه چرخاب، آب این منطقه را یکی از مهمترین منابع اب شیرین استان دانسته و اظهار داشت: به منظور حفاظت و حراست از آب این منطقه که امانت آیندگان بوده، کوشا؛ و می‌بایست تعامل و همکاری بین تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضائی شهرستان صورت گیرد.

او  ضمن تاکید در مورد حفاظت از اراضی، منابع آب و جلوگیری از تعرض به دشت چرخاب، تصریح کرد: واگذاری اراضی در قالب طرح‌های مختلف واستفاده از منابع این دشت، باید به منظور احیای حقوق عامه و تقویت پدافند زیستی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: حفاظت از اراضی ملی شهرستان و اجرای طرح‌های صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی به منظور پیشگیری از آسیب‌های زیست محیطی و اثرات مخربی که می‌تواند داشته باشد ضروری است.

اقبالی ضمن لازم الاجرا دانستن احکام قضایی، ادامه داد: با ارائه راهکار‌های درست به منظور حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی می‌توان شاهد کاهش جرم در این زمینه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا