فرماندار بافق در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق، رمز موفقیت در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را هم صدایی و همراهی مردم و مسئولان دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق به ریاست فرماندار بافق و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته در استان، شهرستان بافق در حوزه کشفیات مواد مخدر دارای رتبه نخست می باشد.

سید مهدی طلائی مقدم، هم صدایی و همراهی مردم و مسئولان را برای پیشگیری از اعتیاد و پخش مواد مخدر در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: دوهدف عمده ما در پیشگیری، مراقبت از خانواده های سالم که ممکن است در آینده در معرض آسیب قرار گیرند و دوم مراقبت ازکسانی است که به شکلی خواسته یا ناخواسته دچار آسیب شده اند و باید برای نجاتشان برنامه ریزی کرد.

وی پیشگیری و هزینه کرد در قبال کاهش آلودگی افراد جامعه حتی یک نفر به مواد مخدر را از جمله برنامه های این شورا بیان کرد و گفت: در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر هیچ نوع محدودیت در هزینه و اعتبار نداریم، ملاک سلامتی جامعه و خانواده ها می باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در پایان استقرار ایست و بازرسی در ورودی و خروجی شهرستان، ساماندهی منازل نیمه ساز، استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و تشکیل اکیپ های غربالگری در معادن و کارخانجات جهت کنترل و پیشگیری از توزیع و آلودگی شهرستان بافق به مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا