امام جمعه بافق در دیدار مدیران شهرستان با تبیین ویژگی مدیران از دیدگاه حضرت علی(ع) گفت: مدير و مسئول باید خود را خدمت گزار مردم بداند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر فرماندار بافق به اتفاق جمعی از مدیران ادارات شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، با حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر دیدار و گفتگو کردند.

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر این دیدار محقق شد تا ضمن پیوندی دوباره، از رهنمودهای امام جمعه ی بافق در برنامه های شهرستان بهره مند شویم.

امام جمعه شهرستان بافق در ادامه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خوش خبری فرماندار در باب افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان با اعتباری بالغ بر 70 هزار میلیارد ریال را به فال نیک گرفت و گفت: این اتفاقات به برکت نظام و همت مسئولان و همراهی مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر با اشاره به دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب گفت: ما نباید مسائل سیاسی را با اسلام و نظام یکی کنیم، اگر انقلاب و نظام نبود هیچ یک از این اقدامات نبود اینها خدمت به نظام و انقلاب است.

وی از مردم به عنوان همراهان انقلاب یاد کرد و افزود: این مردم، مردم شایسته ای هستند و به ما اعتماد کردند لذا باید قدر مردم را دانست و از این لحظه به بعد دوچندان برایشان خدمت کرد.

امام جمعه بافق یادآور شد: تمام مدیرانی که تا کنون آمدند از بطن همین نظام و مردم بودند، مسئولان باید خود را خدمتگذار مردم بدانند چرا که این مردم ما را به اینجا رساندند.

حجت الاسلام سعادت فر در پایان سخنان خود با اشاره به تبیین ویژگی کارکنان و مدیران در نامه 53 نهج البلاغه از منظر امام علی(ع) به مالک اشتر گفت: یکی از اهداف و امیدهای مدیران در نظام اسلامی، شهادت می باشد که یکی از اصول دستیابی به آن علاوه بر اینکه مدير و مسئول خود را خدمت گزار مردم بداند، بر رعایت حق الناس تقدم داشته باشد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا