سرپرست کارگاه بیمارستان 96 تختخوابی بافق با اشاره به فعال بودن کارگاه گفت: سه گروه در حوزه تاسیسات مکانیکی، ابنیه ساختمان و تاسیسات الکتریکی به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت می باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "سید مهدی طلائی مقدم" فرماندار بافق ضمن بازدید از پروژه بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بافق، از روند فعالیت های عمرانی و عملیات ساختمانی این پروژه بهداشت و درمان شهرستان آگاه شد.

سرپرست کارگاه در این بازدید گزارش مختصری از فعالیت های در حال حاضر این پروژه اعلام کرد و گفت: در پروژه بیمارستان 96 تختخوابی بافق سه گروه در حوزه تاسیسات مکانیکی، ابنیه ساختمان و تاسیسات الکتریکی مشغول به فعالیت می باشند.

مهندس عباس نژاد، افزود: در تاسیسات مکانیکی عملیات کانال کشی ، اجرای لوله های پنج لایه تاسیسات ، عایق کاری کانالها ،  اجرای لوله های آب و فاضلاب در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اینکه تاسیسات الکتریکی طبقات بیمارستان رو به اتمام می باشد، گفت: گروه های ابنیه شامل سرامیک کاری ، گچکاری ، پلاستر ، اجرای وال پست ( نبشی کاری ) ، کاشت پلیت با انکر بولت به صورت تمام وقت در حال فعالیت می باشند.

به گفته سرپرست کارگاه پروژه بیمارستان 96 تختخوابی بافق عملیات اجرایی در تمام بخش‌های این بیمارستان فعال است و موتورخانه و انشعابات آب، برق و گاز آن تکمیل و نیز تجهیزات موردنیاز برای نصب نیز خریداری شده‌است.

فرماندار بافق در پایان بازدید ضمن تاکید بر تسریع در عملیات عمرانی و ساختمان سازی، خواستار نصب و راه اندازی موتورخانه مرکزی و آسانسورهای این بیمارستان شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا