فرماندار خاتم از احداث پایگاه اورژانس خوانسار در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان خاتم خبر داد.

یزدفردا: جواد میربهبودی صبح امروز در مراسم گلنگ زنی پروژه ساخت پایگاه اورژانس خوانسار اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و در آستانه برگزاری کنگره ۴ هزار شهید استان یزد احداث می شود.

وی عنوان کرد: این طرح با همکاری کمیته محرومیت‌زدایی ستاد برگزاری کنگره ۴ هزار استان یزد کلنگ زنی شد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار آن از محل حساب‌های قرض الحسنه بانک تخصصی حوزه کشاورزی و بقیه از محل اعتبارات داخلی اورژانس و سایر منابع تامین خواهد شد.

فرماندار خاتم یادآور شد: روستای خوانسار از توابع بخش مرکزی دهستان فتح آباد در ۳۰ کیلومتری مرکز شهرستان خاتم و در مسیر خودروها و کامیون‌های عبوری از استان فارس به خاتم و یزد همچنین از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان واقع شده و به دلیل حجم تردد و ترافیک و حادثه‌خیزی مسیر، احداث این پایگاه نیاز ضروری منطقه است.

میربهبودی ادامه داد: جمیت زیر پوشش خوانسار و توابع آن هزار نفر است و این پروژه و پروژه خانه بهداشت روستای ولیعصر(عج) نیز از پروژه‌هایی است که به نیت و برکت خون شهدای والا مقام استان در راستای محرومیت‌زدایی، در هفته سلامت سال ۱۴۰۰ کلنگ‌زنی شود.

وی از همکاری و حمایت رئیس سازمان اورژانس استان یزد، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و بانک تخصصی حوزه کشاورزی به خاطر مساعدت در تامین اعتبار این پروژه قدردانی کرد.

پایگاه اورژانس خوانسار در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع با زیربنای ۱۵۰ مترمربع احداث می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا