رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق: بیش از ۱۰ ائمه جماعت با تشکیل تیم‌هایی در محلات شهرستان بافق با حضور در مساجد و مراکز فرهنگی به بررسی مشکلات محلات می‌پردازند.

به گزارش یزدفرداحجت الاسلام روحانی گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ده برنامه فرهنگی تبلیغی در بافق اجرا می‌شود.

وی با اشاره به رسالت خطیر این سازمان در جلوگیری از نفوذ دشمن به برنامه‌های دینی و مذهبی، افزود: این برنامه‌ها به همت نهاد‌های زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی از جمله شورای هیات، کانون مداحان و مراکز قرانی و فرهنگی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روحانی گفت: برگزاری مسابقات قرانی، اعزام مبلغ به مناطق روستایی، تشکیل کارگا‌های بصیرتی، دوره‌های آموشی و آسیب شناسی در مدارس صدار، طرح حرف آورد، از جمله این برنامه هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق افزود: مهمترین طرح در حال اجرا در شهرستان بافق، طرح مهر واره محله همدل است که در محلات شهرستان بافق اجرا می‌شود.

روحانی بیان داشت: بیش از ۱۰ ائمه جماعت که به عنوان ائمه محله هستند، با تشکیل تیم‌هایی در محلات شهرستان بافق با حضور در مساجد و مراکز فرهنگی به بررسی مشکلات محلات می‌پردازند و با برنامه ریزی و اولویت بندی به رفع مشکلات آنان اقدام می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق افزود: در طرح مهرواره محله همدل، اهالی هر محله با ورود به سامانه تبلیغات اسلامی و ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵، لیستی از موضوعات مورد نیاز برای آنان ارائه می‌شود که با انتخاب آن و توجیه طرح در مورد آن، اقدام می‌شود.

وی گفت: این طرح مدتی است در بافق آغاز شده و برای ثبت نام نیز تا پنجم تیرماه تمدید شده و قرار است طرح مهر واره محله همدل در طول سال در محلات شهرستان بافق اجرا شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا