فرمانده انتظامی بافق در پی دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ میلیارد ریال طلای مسروقه، به کسبه هشدار داد تا طلای بدون فاکتور به هیچ وجه خریداری نکنند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ شهرام طولابی نژاد گفت: در پی چندین فقره سرقت طلا و جواهر در سطح منازل شهرستان، مراتب جرم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس سرنخ‌های بدست آمده و انجام اقدامات فنی و علمی، سارق در عین ناباوری دستگیر شد، افزود: سارق ۱۲ فقره سابقه کیفری داشته و چندین فقره سرقت مرتکب شده که اخیرا حدود ۱۰ میلیارد ریال طلای مسروقه سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی بافق ضمن هشدار به شهروندان و کسبه، گفت: شهروندان علارغم تذکرات پلیس، بازهم طلا و جواهرات خود را در منزل نگهداری می‌کنند و حتی منازل آن‌ها فاقد سیستم‌های حفاظتی مناسب است.

طولابی نژاد ادامه داد: سارق حتی طلا‌های به سرقت رفته را بدون فاکتور به شهر یزد و اطراف آن برده و آن‌ها را به فروش رسانده است.

وی گفت: پلیس به کسبه‌ای که قانون را رعایت نمی‌کنند، هشدار می‌دهد تا زمینه ساز جرم نشوند و به هیچ طلای بدون فاکتور خریداری نکنند.

طولابی نژاد اظهار داشت: حتی طلا‌هایی که فاکتور دارد و به اصالت آن شک دارند، باید با صادر کننده فاکتور تماس بگیرند و از صحت آن اطلاع پیدا کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا