کمیته امداد شهرستان ابرکوه با همراهی و همکاری خیران و مراکز نیکوکاری در سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های نقد و کالا را دریافت و بین مددجویان و نیازمندان توزیع کرد، این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: کمیته امداد شهرستان ابرکوه با همراهی و همکاری خیران و مراکز نیکوکاری در سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های نقد و کالا را دریافت و بین مددجویان و نیازمندان توزیع کرد، این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.

کاظم چاکرالحسینی، رئیس کمیته امداد ابرکوه در آستانه عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت بابیان اینکه خیران در سه‌ماهه سال جاری توجه ویژه‌ای به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این نهاد داشته و سعی کردند به شیوه‌های مختلف در خدمت‌رسانی به نیازمندان سهیم باشند، افزود: کمیته امداد شهرستان ابرکوه با همراهی و همکاری خیران و مراکز نیکوکاری در سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های نقد و کالا را دریافت و بین مددجویان و نیازمندان توزیع کرد، این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.

وی افزود: کمک‌های خیران به فرزندان ایتام و محسنین شهرستان ابرکوه در سه‌ماهه نخست سال جاری 616 میلیون تومان، درزمینهٔ زکات و کفارات 311 میلیون تومان و در بخش صدقات 146 میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد ابرکوه ادامه داد: همچنین نیکوکاران 570 میلیون تومان در سرفصل‌های بهداشت و درمان، اطعام و افطاری، عقیقه، اشتغال و جهیزیه به مددجویان و نیازمندان شهرستان کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری که در محلات و روستاها فعالیت دارند نیز طی این مدت 245 میلیون تومان از کمک‌های خیران محله خود را دریافت و به دست نیازمندان همان محل یا روستا رسانده‌اند.

چاکرالحسینی بابیان اینکه کمیته امداد ابرکوه به 1000 خانوار نیازمند خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان شهرستان از طریق شماره‌گیری کد دستوری#0356 *8877*یا واریز به شماره کارت 8226500299796037 پرداخت کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا