به مناسبت هفته دولت امام‌جمعه شهر تفت با همراهی اعضای شورای تأمین و رئیس دادگستری شهرستان تفت با حضور در فرمانداری این شهرستان با فرماندار و معاونین فرمانداری دیدار و هفته دولت را به کارگزاران دولت در شهرستان تفت تبریک گفتند.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه شهر تفت در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان تفت با فرماندار که به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ به رویدادهای مهم در شهریورماه اشاره و از این ماه به‌عنوان یک ماه عجیب در ابتدای آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران نام برد و بیان داشت: در ماه شهریور شاهد سالروز رویدادهای مهمی همچون شهادت شهید رجایی اسطوره تقوا و ساده زیستی و شهید باهنر معلم اخلاق و شهید آیت‌الله قدوسی مجسمه تقوا و عدالت و شهید سرتیپ دستجردی است که ابتدای این ماه را به نام هفته دولت نام‌گذاری نموده‌اند.

امام‌جمعه شهر تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با استقرار دولت جدید شاهد تلاش شبانه‌روزی خدمت گذاران نظام و رفع یک‌به‌یک مشکلات کشور باشیم.

حجت‌الاسلام گلوردی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را عبادت دانست و اظهار داشت: خدمت گذاری در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ارزش بالایی برخوردار است و مسئولان باید صادقانه در راستای حل مشکلات تلاش کنند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درراه رفع مشکلات گام بردارند و خدمت در این نظام در هر شرایطی عبادت است.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان در این دیدار با گرامیداشت شهدای دولت تصریح نمود: همدلی و همفکری امام‌جمعه محترم شهر تفت و اعضای شورای تأمین و مسئولان حقوقی و قضایی فرصت مناسبی به‌منظور خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه به مردم فراهم نموده است.

فرماندار تفت با تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم بیان داشت: امیدواریم این دولت با تلاش و کوشش فراوان در راستای رفع مشکلات مردم به توفیقات ارزنده‌ای دست یابد و گام های بلندی در راستای توسعه کشور برداشته شود.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا