نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرماندار تفت از پروژه عمرانی حفر چاه آب شرب و بهداشت در شهر تفت بازدید و در جریان آخرین اقدامات مسئولان شهرستان در راستای کاهش مشکلات تنش آبی قرار گرفت.

"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی "علیرضا نوکار"فرماندار تفت از پروژه عمرانی حفر چاه آب شرب و بهداشت در شهر تفت بازدید و در جریان آخرین اقدامات مسئولان شهرستان در راستای کاهش مشکلات تنش آبی قرار گرفت.

سید جلیل میر محمدی در این حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز حفر یک چاه آب شرب و بهداشت در شهر تفت اخذ و بعد از طی مراحل قانونی عملیات اجرایی این پروژه آغازشده است.

میر محمدی بیان داشت: امیدواریم با اتمام این پروژه و در مدار قرار گرفتن این چاه در چرخه تأمین آب شرب و بهداشت مردم شهر تفت تنش آبی در پیک مصرف آب کاهش یابد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: در حوزه آب پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با اجرای طرح بزرگ آب‌رسانی روستایی و طرح‌های آب‌رسانی سانیج و غدیر بخشی از مشکلات کمبود آب در نقاط مختلف شهرستان کاهش یابد.

لازم به ذکر است پروژه حفر چاه آب شرب و بهداشت شهر تفت بااعتباری بالغ‌بر پانزده میلیارد ریال در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده آب موجود در این چاه به چرخه تأمین آب شرب و بهداشت مردم این شهر اضافه شود.آب

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا