دبیر هیئت بدمینتون استان یزد گفت: چهارمین اردوی آمادگی بازیکنان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ از ۲۷ شهریور به میزبانی هیئت بدمینتون استان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: جمال نزاکتی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون بدمینتون کشور و مربی تیم ملی پارابدمینتون، اردوی آمادگی بازیکنان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ به مدت پنج روز از ۲۷ شهریور تا اول مهرماه به میزبانی این هیئت برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت بدمینتون استان یزد با تاکید بر اینکه بازیکنان دعوت شده به این اردو باید در راستای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بدو ورود به خوابگاه گزارش تست PCRخود را تحویل سرپرست اردو دهند، گفت: این هیئت در راستای حفظ و سلامتی بازیکنان و مربی تیم ملی تمامی شرایط مورد نیاز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در نظر گرفته است.

نزاکتی با اشاره به نامه ارسالی از سوی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران و معرفی بازیکنان و مربی، گفت: ابوالفضل جنائی از یزد، مهدی موسویان از اصفهان و محمدرضا دارابی از تهران به مربیگری حسن بزرگزاد از سوی فدراسیون برای شرکت در اردوی آمادگی بازیکنان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ به این هیئت معرفی شده‌اند.

گفتنی است؛ بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد و تیم ملی تاکنون سه اردو را در استان‌های سمنان، اصفهان و تهران (کمپ فدراسیون بدمینتون کشور) برگزار کرده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا