معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی بر فضاسازی هدفمند و استفاده از نمادهای ارزشی تأکید نمود و گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور ایران اسلامی از مهمترین دستاورد دفاع مقدس می باشد.

به گزارش یزدفرداجلسه هماهنگی گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان بهاباد به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد و با حضور امام جمعه بهاباد و مسئولین مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه بهاباد با گرامیداشت یاد و نام شهیدان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: آرمان های شهدا و ایثارگران است که باعث بقا و تداوم نظام اسلامی شده است.

"حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی" هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری دلاورمردی های رزمندگان، شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ نابرابر و ناخواسته که به این مردم و کشور تحمیل شد دانست و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ترویج گردد؛ ایران به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و با سربلندی و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد طی سخنانی بر فضاسازی هدفمند و استفاده از نمادهای ارزشی تأکید نمود و گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور ایران اسلامی از مهمترین دستاورد دفاع مقدس می باشد. 

"محمد هوشمند" افزود: همه ادارات و نهادهای شهرستان باید بستر یک کار بزرگ و ارزشمند در سالگرد هشت سال دفاع مقدس را فراهم نموده و این مناسبت ملی با استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان به خوبی گرامی داشته شود.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه ها و مراسمات این هفته تاکید نمود.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد برخی از برنامه ها را تشریح نمود؛ فضاسازی متفاوت شهری و روستایی متناسب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تولید محتوا برای فضای مجازی و پاسخ به شبهات، تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، برگزاری میز خدمت، اجرای شب شعر، مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و بیان خاطرات را از برخی برنامه های پیش بینی شده عنوان نمود.

همچنین مقرر شد دستگاه های اجرایی برنامه های نهایی خود را تا پایان اولین روز کاری هفته آینده به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا