معاون سیاسی فرماندار بهاباد در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان بهاباد با تأکید بر اینکه حفظ انفال و حقوق بیت المال با جدیت پیگیری می شود گفت: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های منحصر به فردی در حوزه های مختلف در جهت توسعه و آبادانی آن منطقه دارد که باید به آن توجه شود.

به گزارش یزدفردا: گردهمایی ادارات شهرستان بهاباد با شوراهای اسلامی و دهیاری های شهرستان بهاباد با محوریت حفظ انفال و حقوق بیت المال با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار بهاباد در این مراسم با تأکید بر اینکه حفظ انفال و حقوق بیت المال با جدیت پیگیری می شود گفت: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های منحصر به فردی در حوزه های مختلف در جهت توسعه و آبادانی آن منطقه دارد که باید به آن توجه شود.

"محمدهوشمند" با بیان اینکه بسیاری از مشکلات در داخل شهرستان قابل حل می باشد گفت: انتظار ما از دهیاران و شوراها این است از طریق مکاتبه مشکلات را پیگیری نمایند.

وی با تأکید بر مطالعه دقیق قوانین و مقرارات برای جلوگیری از بروز تخلفات افزود: وحدت و همدلی رمز موفقیت در کارها می باشد و لذا می طلبد شوراها و دهیاران در راستای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی با دستگاه‌ های متولی همكاری داشته باشند تا با تعامل و رفاقت مسائل را حل کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهاباد ضمن بیان نکاتی پیرامون حفاظت از منابع طبیعی، تأکید نمود قبل از هرگونه صدور مجوز و خرید و فروش زمین از این سازمان استعلام و اطلاع رسانی لازم را به عمل آورند تا مشکلات مردم در این زمینه کاهش یابد.

"مهناز ایمانی" در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک سازمان جنگل ها با دهیاری ها برای حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی و مراتع گفت: ملاک این اداره برای معرفی دهیاران برتر، اجرای این تفاهم نامه می باشد.

وی باتوجه به آتش سوزی های مراتع که خسارت جبران ناپذیر به مراتع وارد می کند، بر اطلاع رسانی سریع این آتش سوزی ها تأکید داشت و گفت: آمادگی داریم در این رابطه 5 پایگاه را در سطح روستاها برای مهار آتش سوزی تجهیز کنیم.

ایمانی همچنین از صدور 200 کارت همیار طبعیت برای شهرستان بهاباد خبر داد که در این مراسم به چند نفر از فعالان به صورت نمادین تحویل گردید.

در ادامه برخی از مسئولین از جمله رئیس دادگستری شهرستان، مدیر جهادکشاورزی و رئیس بنیاد مسکن بهاباد به بیان نکاتی پیرامون پیشگیری از تخلفات در روستاها پرداختند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا