رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: بر اساس دستورالعمل‌های کشوری از نیمه آبان ماه امکان حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم می‌شود.

به گزارش یزدفردا: دهقانی اشکذری گفت: گرچه از نیمه آبان ماه امکان آموزش حضوری فراهم می‌شود، اما دانشجویان شاغل و همچنین غیر بومی می‌توانند به صورت غیر حضوری آموزش ببینند.

وی درباره سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این سند در سه فاز فرهنگی، بسترسازی و اجرایی تدوین شده است که بر اساس آن از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ کلیه فرآیند‌های دانشگاه بر اساس این سند رقم می‌خورد.

دهقانی اشکذری با اشاره در نظر گرفتن پنج چرخش مهم در این سند ادامه داد: چرخش آموزش‌های حفظ محور به سمت یاد گیری تعالی بخش، چرخش روحیه عرضه محوری مقاله گرا به سمت تقاضا محور مسئله گرا، چرخش ناکارامدی فرهنگی تربیتی به سمت اثر گذاری فرهنگی، چرخش اقتصاد شهریه محور به سمت اقتصاد پایدار و چرخش از رشد کمی به سمت رشد کیفی از چرخش‌های پنج گانه است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه نگاه دانشگاه، فروشگاهی و شهریه محور نیست و در آستانه چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد یزد درصدد هستیم به مشکلات و ظرفیت‌های دانشگاه‌های آزاد سراسر استان یزد مثل توجه شود و فقط بر ظرفیت و مشکلات دانشگاه آزاد واحد یزد بررسی نشود.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه‌های آزاد یزد، رشد کمی چهل ساله دانشگاه آزاد به رشد کیفی تبدیل می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا