رماندار یزد گفت: نظارت مستمر بر نحوه فعالیت مکان‌های ورزشی برای پیشگیری و مهار کرونا به صورت جدی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان پیگیری شود.

به گزارش یزد فردا: سید محمدرستگاری شامگاه چهارشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دیدار رییس اداره ورزش و جوانان یزد افزود: مسئولان این حوزه باید وضعیت و نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون جامعه هدف را به طور مستمر رصد و کنترل کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری توسط مسوولان ورزش و جوانان با کمک شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته ادامه داد: حفظ سلامتی جامعه ورزشی، ورزشکاران و جلوگیری از ابتلای آنها به این ویروس جزو مهمترین وظایف است.

همچنین رییس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: همکاری مسئولان به خصوص فرمانداری در تحقق اهداف این اداره طی سال‌های گذشته قابل قدردانی است و باید همه با همکاری هم برای گسترش ورزش در تمامی رشته‌ها در سطح شهرستان اقدام شود.

رضا نارگانی هفته تربیت بدنی و ورزش را فرصتی برای تبیین اهداف و برنامه‌ها و جلب همکاری مردم و مسئولان برای رسیدن به برنامه‌های متعالی در این حوزه مهم در سطح شهرستان ذکر کرد و از بخش خصوصی و خیران برای تداوم همکاری با اهداف قدردانی کرد.

وی بیان کرد: توسعه ورزش و ایجاد نشاط برای آحاد مردم در شهرستان جزو ضروریات است و باید همانند گذشته مسئولان در کنار مردم و جامعه هدف ماموریت‌های خود را صادقانه انجام دهند و قطعا خروجی تمامی امور خدمت به مردم و نسل جوان است.

۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار بیمه شده ورزشی در استان فعالیت دارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا