رتبه‌های اول و سوم رویداد استارتاپ ویکند به تیم‌های دانش‌آموزی کمیته امداد ابرکوه اختصاص یافت.

به گزارش یزدفردا: کاظم چاکرالحسینی ابرکوئی با اشاره به برگزاری اولین رویداد استارتاپ ویکند دانش‌آموزی در شهرستان ابرکوه، گفت: رتبه‌های اول و سوم رویداد استارتاپ ویکند به تیم‌های دانش‌آموزی کمیته امداد ابرکوه اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد ابرکوه بیان کرد: اولین رویداد استارتاپ ویکند دانش‌آموزی باهدف آشنایی دانش آموزان با مهارت‌های مرتبط با خلاقیت، ایده پردازی و راه‌اندازی کسب‌وکار به همت فرمانداری شهرستان ابرکوه، کمیته امداد، مرکز رشد و فناوری، آموزش‌وپرورش، مجموعه دانش‌آموزی آروان، تعدادی از ادارات و سازمان‌های در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره که با حضور 60 نفر از دانش آموزان ابرکوهی در قالب 18 تیم برگزار شد، 20 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد ابرکوه نیز در قالب 5 تیم حضور یافتند.

چاکرالحسینی تصریح کرد: این دوره استارتاپی در دو بخش پیش رویداد و رویداد اصلی برگزار شد که در روزهای اول و دوم، تیم‌های تشکیل‌شده طی کارگاه‌هایی با مفهوم مدل‌های طراحی بوم کسب‌وکار آشنا شده و بعدازآن باراهنمایی منتورهای دوره شروع به تکمیل بوم کسب‌وکار خود کردند.

وی ادامه داد: در مدت فعالیت دانش آموزان بر روی بوم کسب‌وکار، کارگاه‌هایی با عنوان "اعتبار سنجی ایده‌ها" تشکیل شد و شرکت‌کنندگان نسبت به اعتبارسنجی ایده برای ارائه به داوران در پایان دوره اقدام کردند، در روز پایانی دوره نیز هر تیم به مدت 5 دقیقه طرح کسب‌وکار خود را برای هیئت‌داوران تشریح و ارائه کرد و درنهایت تیم‌های برتر انتخاب و معرفی شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا