حسین فلاح فرماندارمیبد در بازدید از روند اجرای پروژه ورزشی احداث سایت تیراندازی باکمان مجموعه ورزشی شهدا از بهره داری از این سایت تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد گفت: با توجه به اینکه شهرستان میبد در تیراندازی باکمان سابقه خوبی دارد و علاوه بر ملی‌پوش داشتن در این رشته ورزشی در منطقه هم حرفی برای گفتن دارد؛ با پیشنهادی که اداره ورزش داد و آقای رضا شبانی ملی‌پوش این ورزش هم پی گیر بود؛ با کمک خیرین و اداره ورزش شهرستان احداث این سایت تیراندازی آغازشده بود.

فلاح افزود: خوشبختانه امروز این پروژه یک سایت استاندار تیراندازی است که 90 درصد آن انجام‌شده است و ظرف دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندارمیبد اظهار امیدواری کرد: هم تیراندازان بانوان و هم آقایان که در استان و کشور تجربه‌دارند و مطرح هستند به‌صورت رسمی در این سایت استاندارد به تمرین بپردازند و در ارتقا و رشد امر ورزش درمیبد مؤثر باشند.

فلاح خاطرنشان کرد: برای احداث سایت تیراندازی باکمان شهرستان میبد 450 میلیون تومان عمدتاً از محل خیرین و با کمک اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان هزینه شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا