حسین فلاح فرماندارمیبد در دیدارهای جداگانه با سرپرستان بانک‌های سپه و تجارت استان مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان میبد را مطرح و برای گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها خواستار اعطای تسهیلات و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد بابیان اینکه شهرستان میبد ظرفیت‌های خوبی دارد و سرمایه بالایی در این شهرستان در چرخش است گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی و اصنافی که نیاز به تسهیلات دارند می‌توانند با تسهیلات این بانک به چرخه تولید و اشتغال بازگردند که آقای برزگر سرپرست بانک سپه و آقای حسن فلاح سرپرست بانک تجارت استان قول دادند درزمینهٔ اعطای تسهیلات به این واحدهای صنفی و صنعتی به بحث تولید و اشتغال کمک کنند.

فلاح خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در دیدار با برزگر سرپرست بانک سپه استان مطرح شد موضوع نان صنعتی میبد بود که قرار شد با توجه به مشکلاتی که این واحد صنعتی را از چرخه تولید کنار زده است با مساعدت بانک سپه به چرخه تولید برگردد.

فرماندارمیبد در ادامه که به همراه یکی از خیرین شهرستان میبد از زندان یزد بازدید داشت، قرار شد دو زندانی با کمک این خیر میبدی از پشت‌بندهای زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا