فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگيری 3 نفر از مخلان نظم وامنيت که در چند روز گذشته نظم و امنيت عمومی را بر هم زده بودند وموجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ سعيدزينلی در اين باره گفت: به دنبال تماس شهروندان با پليس 110 مبنی بر اينکه افرادی در محله امامشهر قصد درگيری و نزاع با عده اي ديگر را دارند و موجب سلب آسايش عمومی شده اند دستگيری آنان در دستور کار ماموران کلانتری امامشهر يزد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری امامشهر با اشرافيت اطلاعاتی، مخلان نظم امنيت عمومی را که به دليل ارتکاب جرايم متعدد از جمله شرارت، ايجاد رعب و حشت، عربده‌کشی، اخلال در نظم عمومی، قدرت‌نمايی و تمرد نسبت به دستور ماموران و تکرار اين گونه اعمال باعث بر هم زدن نظم شهر شده بودند را شناسايی کردند.

وی افزود: با شناسايی متهمان، ماموران با هماهنگی های قضائی در اقدامی غافلگيرانه و عملياتی ضربتی موفق شدند 3 نفر از آنان را دستگير و جهت بررسی بيشتر به مقر پليس انتقال دهند.

سرهنگ زينلی تصريح کرد: در بازرسی از اين افراد تعدادی سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان يزد همچنين با اشاره به تشکيل پرونده در اين رابطه، از معرفی دستگير شدگان به دستگاه قضائی جهت سير مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

اين مقام انتظامی در پايان ضمن هشدار به افرادی که به چنين اعمال خلافی اقدام يا فکر می کنند گفت مقابله با مخلان نظم و امنيت عمومی و افزايش احساس امنيت برای شهروندان همواره در دستور كار پليس قرار دارد و از خانواده ها خواست در اين زمينه با مشاهده چنين حرکاتی، مراتب را از طريق شماره 110 به مرکز فوريت های پليسی اطلاع دهند و مطمئن باشند، پليس اين اجازه و فرصت را از مخلان نظو امنيت عمومی سلب خواهد کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا