حامیان نیکوکار منطقه نیر در شش‌ماهه نخست سال جاری حدود 460 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش 39 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

به گزارش یزدفردا: حامیان نیکوکار منطقه نیر در شش‌ماهه نخست سال جاری حدود 460 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش 39 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

 محمد باقری، رئیس کمیته امداد نیر بابیان اینکه مردم نیکوکار این منطقه همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار منطقه نیر در شش‌ماهه نخست سال جاری حدود 460 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش 39 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

وی افزود: 150 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد نیر از حمایت 486 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده و حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل 50 هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهر نیر یا تماس با شماره تلفن 32653205 در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار ایتام و فرزندان نیازمند (محسنین) قرار دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا