امام جمعه مهریز: در حالی که سه سال از آغاز ساخت مجتمع فرهنگی در این شهر می‌گذرد، اما پیشرفت خوبی صورت نگرفته است.

به گزارش یزدفرداحجت الاسلام محی الدینی در نشست ستاد نماز جمعه مهریز گفت: متاسفانه مکان مناسبی برای ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان وجود ندارد.

وی بر لزوم تکمیل طرح توسعه مسجد جامع و ساخت مجتمع فرهنگی تأکید کرد و افزود: حدود سه سال از شروع ساخت مجتمع فرهنگی می‌گذرد، ولی تاکنون اقدام خوبی صورت نگرفته است.

امام جمعه مهریز ابراز امیدواری کرد که از محل بودجه دولتی و کمک افراد خیر برای تکمیل و تجهیز طرح توسعه و ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی مهریز همکاری شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد هم در این نشست، تشکیلاتی شدن ستاد نماز جمعه را سبب دسترسی ائمه جمعه به اطلاعات صحیح عنوان کرد و گفت: فعالیت ستاد نماز جمعه منحصر به روز جمعه نیست و ماحصل زحمات این ستاد در طول یک هفته باید روز جمعه متجلی شود.

حجت الاسلام نجم الهدی نماز جمعه را بزرگترین رویداد فرهنگی خواند و تصریح کرد: کار ستاد نماز جمعه باید با برنامه باشد و مسئولیت‌های مختلف اعضای ستاد برنامه‌های آن‌ها مشخص و در جلسه ستاد مورد بررسی و تدوین و نهایی شود.

دهقان سرپرست فرمانداری مهریز نیز اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری جذب جوانان در ستاد‌های نماز جمعه است که بر این اساس، شاخه‌ای در مجموعه معاونت‌های ستاد نماز جمعه تحت عنوان «امور جوانان» طراحی و شکل گرفته است.

در پایان این مراسم، محمددهقان بنادکی به عنوان ستاد نماز جمعه مهریز معرفی شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا