مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از انتخاب شهرستان اشکذر به عنوان شهرستان برتر کشور در سطح ملی فهما ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش یزدفرداحجت الاسلام مظفر گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور بود که در سال جاری برگزار شد و کانون‌های مساجد با ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: خوشبختانه امسال نیز همچون دو دوره گذشته شاهد درخشش کانون‌های مساجد استان در این طرح ملی بودیم و شهرستان اشکذر توانست در بین شهرستان‌های شرکت کرده در این طرح، پس از شهرستان‌های بروجن از استان چهار محال و بختیاری به عنوان شهرستان دوم کشور در سطح اول کشوری قرار بگیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد اظهار داشت: ۴۲۹ شهرستان در سطح ملی فهما ۱۴۰۰ شرکت کردند که بر اساس ارزیابی‌ها تعداد ۱۸ شهرستان بر اساس سطح بندی در ۵ سطح انتخاب شدند که شهرستان اشکذر در سطح اول و رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

سالاری ادامه داد: این سطح همچنان در مرحله ارزیابی قرار دارد که به صورت مرحله‌ای استان، شهرستان، منطقه، کانون‌های برتر انتخاب می‌شوند و توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: استان یزد دارای ۸۵۰ کانون فرهنگی هنری است که توانسته اند در طرح ملی فهما نیز حضوری فعال داشته باشند و در دو دوره گذشته نیز رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا