فرمانده انتظامی شهرستان یزد از شناسایی و دستگیری متهمی که با استفاده از چک سرقتی اقدام به کاهبرداری میلیاردی در شهرستان یزد کرده بود، خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ سعيدزينلی در تشريح اين خبر گفت: در پی دريافت اطلاعاتی از سوی يکی از شهروندان مبنی بر كلاهبرداری از وی توسط فردی سودجو، پی گيری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 17 رزمندگان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد فردی که خود را خريدار خودرو معرفی کرده با چرب زبانی و جلب اعتماد وی، تعداد 2 دستگاه خودرو را به مبلغ 4 ميليارد ريال در قبال ارائه چک خريداری و محل را ترک كرده است.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: در مراجعه شاكی به بانک مشخص می شود چک صادر شده از سوی خريدار خودرو سرقتی می باشد.

سرهنگ زينلی با اشاره به اينکه ماموران پليس با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسايی کردند، خاطرنشان كرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در يک اقدام غافلگيرانه و ضربتی دستگير کردند.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پليس تاكنون به 6 فقره كلاهبرداری به ارزش 120 ميليارد و 17 ميليون ريال اعتراف و تحقيقات از متهم جهت كشف كلاهبرداری های احتمالی ديگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان يزد در پايان به شهروندان توصيه كرد؛ طمع و اعتماد بی جا سرآغاز بسياری از جرائم در جامعه می باشد و با هوشياری در برابر معاملات و پيشنهادهای وسوسه انگيز مالی، زمينه جرم را از شيادان سلب کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا