در دیدار مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر تعامل سازنده دو دستگاه فرهنگی استان در حوزه کتاب و کتابخوانی تأکید شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد: رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به همراه جمعی از معاونان و همکاران خود با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دوست فاطمی‌ها، با تبریک انتصاب عابدی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابراز امیدواری کرد تعامل و ارتباط سازنده این دو دستگاه فرهنگی استان به هم‌افزایی هرچه بیشتر فعالیت‌های حوزه کتاب و کتابخوانی بیانجامد.

عابدی نیز با ابراز خرسندی از دیدار با همکاران سابق خود در کتابخانه‌های عمومی استان، دو دستگاه ارشاد و کتابخانه‌ها را در کنار هم و همکار هم دانست که می توانند با تعامل مثبت، به ارتقای جایگاه فرهنگی استان کمک کنند.

گفتنی است، احسان عابدی، رئیس پیشین «اداره امور کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی» اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد بود که از اسفندماه گذشته به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آغاز به‌کار کرد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا