در آئینی روز سه شنبه با حضور رئیس جمعیت هلال احمروداوطلبین امدادگران واعضای فعال این جمعیت به مناسبت هفته هلال احمر قبور مطهر شهدای گمنام بهاباد غبارروبی وعطر افشانی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد دراین آئین با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای  هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام ومدافع حرم وگرامی داشت وتبریک هفته هلال احمر اظهارداشت : امنيت و آرامش ملت ايران مديون خون پاك شهداء و فداكاری ايثارگران است و ما وظیفه داریم یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.

حسن رضا پور اضافه نمود : شهدا از جان و هستی خود گذشتند تا آسايش، آرامش و امنيت را برای کشور فراهم كنند وامروز ماباید دستاوردهای آنان را حفظ واز کشورمان پاسداری کنیم .

رئیس جمعیت هلال احمرهمچنین هفته هلال احمر را که فرصتی برای تبیین آرمان‌ها و فرهنگ خدمت صادقانه و پاسداشت روحیه ایثارگری و بشردوستی است پاس میداریم افزود:امدادگران، داوطلبان و جوانان مربیان و پرسنل ارجمند جمعیت هلال احمر معلمان درس ایثار، قهرمانان راه نجات، مبلغان عرصه انسانیت، منادیان خدمت بی چشم داشت، مدرسان صلح ودوستی، مرهم دردهای انسانهای نیازمند وچراغ راه گمشدگان حوادث هستند که آیه «ومنْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا» را سر لوحه کار خود قرار داده اند تا نجات و ایثار، فداکاری و خدمت داوطلبانه و آموزش  را لذت بخش ترین کار دنیا بدانند.

وی  بیان داشت : پاسداشت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، ارزش گذاری به تلاش انسان های پاک نهاد و شریفی است که بی منت و صادقانه خود را وقف خدمت به بشریت می کنند تا واژگان زیبای صلح و دوستی در جهان نهادینه شود و رسم  انسانیت و آزادگی را زنده نگاه می دارند. 

درپایان با حضور اعضای جمعیت هلال احمر بهاباد مزار شهدای گمنام این شهرستان غبارروبی وعطر افشانی شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا ی گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای امدادگر هلال احمر گرامی داشته شد .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا