يزدفردا: استاندار يزد با اشاره به فعاليت‌هاي ورزشي دولت نهم در اقصي نقاط كشور اسلامي ايران گفت: در شهرستان مهريز نيز عملكرد اين دولت در چهار سال با 26 سال برابر مي‌كند.

به گزارش خبرنگار يزدفردا از مهريز، محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در جمع مردم مهريز اظهار داشت: خدمات دولت نهم در شهرستان مهريز تنها در زمينه ورزش نبوده بلكه در تمامي بخش‌هاي بهداشتي، درماني، صنعت،‌ بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده و ... خدمات ارزنده‌اي به مردم اين منطقه ارائه شده است.

وي با اشاره به افتتاح كارخانه سيمان بوهروك بعد از 22 سال در اين منطقه خاطرنشان كرد: پيگيري بهره‌برداري از اين كارخانه به دستور ويژه شخص رئيس جمهور انجام شد و مبلغ 340 ميليارد ريال نيز براي اين امر اختصاص يافت.

فلاح‌زاده همچنين از اتمام پروژه بزرگراه يزد - انار، گازرساني به روستاها و توسعه ورزشگاه‌ها و ... به عنوان نمونه‌‌هايي كوچك از خدمات دولت نهم ياد و خاطرنشان كرد: سرمايه‌گذاري دولت نهم با بيش از 2 ميليارد و 700 ميليون تومان در يك بيمارستان نشانگر توجه رئيس جمهور به امر سلامت جامعه است.

وي همچنين يادآور شد: شهرستان مهريز بعد از مركز استان يزد، بيشترين اختصاص اعتبار بنگاه‌هاي زودبازده مرحله اول را به خود اختصاص داده است.

فلاح‌زاده با اشاره به عملكرد دولت نهم در مهريز گفت: بحث انتقال آب از زاينده‌رود به اين شهرستان در حال پيگيري است و اعتبارات لازم اختصاص يافته و عمليات احداث آن نيز آغاز شده است. وي هزينه احداث اين پروژه را 10 ميليارد ريال اعلام و تصريح كرد: با پايان اين طرح، مقدمات تامين آب صنعتي اين شهرستان فراهم و راه براي توسعه صنعت و پيشرفت مهريز هموار مي‌شود. شهرستان مهريز با حدود 45 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري مركز استان يزد قرار دارد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا