کلنگ احداث ترمینال حمل و نقل مقیاس بزرگ هوشمند در بهاباد با سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد و جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش یزدفردا:  همزمان با دهه کرامت، کلنگ احداث ترمینال حمل و نقل مقیاس بزرگ هوشمند در بهاباد با حضور معاون اقتصادی استاندار یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امام جمعه بهاباد، فرماندار بهاباد، مدیر مجتمع چادرملو، رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان به زمین زده شد.  

ترمینال حمل و نقل هوشمند بهاباد در راستای سیاست های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در محل ناحیه صنعتی بهاباد احداث خواهد شد.

این ترمینال که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهید رسید به طور مستقیم برای 500 نفر و غیر مستقیم برای 1000 نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته 100 دستگاه کامیون 45 تن تحت مالکیت این شرکت به رانندگان واگذار می شود که با اطلاع رسانی صورت گرفته 25 دستگاه آن تا پایان خردادماه تأمین می شود.

استفاده از تجهیزات و ناوگان با فنآوری جدید در حمل و نقل جاده ای، اصلاح روش ها و مکانیزه کردن سیستم ها، تبادل الکترونیکی اطلاعات، جذب و سازماندهی نیروهای متخصص در حمل و نقل جاده ای از جمله اهداف این شرکت می باشد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا