یزدفردا " فلاح زاده استاندار يزد در جمع مردم مهريز با اشاره به بركات حاصل از اموال خير در زندگي خيرين گفت خيرين با اعمال خود برگ زريني را به اعمالشان اضافه مي كنند .

وي افزود: شهرستان مهريز شهرستاني سرافراز و قهرمان پرور مي باشد و ارائه خدمات دولت نهم در اين شهرستان قابل چشمگير مي باشد ولي مردم مهريز لياقت بيش از اينها را دارند و هر چه خدمت به اين مردم انقلابي استانمان انجام دهيم كم است .

فلاح زاده افزود: شهرستان مهريز با قرار داشتن در كنار جاده مواصلاتي غرب به شرق و يكي از شهرستانهاي خوش آب و هواي نزديك مركز استان بحساب مي ايد و اين شهرستان به خاطر مردم متدينش خداوند نعمت آبهاي زيرزميني را كه بعضا آب تعدادي از اين قنوات به مركز استان سرازير مي شوداعطا كرده است.

استاندار يزد افزود :مهريز سرزميني است كه خانواده هاي اجتماعي متدين و زحمتكش و انقلابي دارد كه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و در زمان جنگ پايبندي خود را به نظام جمهوري اسلامي ثابت نمودند و اين ملاكها نمونهاي از توانمنديهاي مردم اين شهرستان مي باشد.

وي با اشاره به عملكرد دولت نهم در مهريز گفت :بحث انتقال آب از زاينده رود به اين شهرستان را در حال پيگيري هستيم تخصيصات و اعتبارات لازم را براي تهيه تجهيزات و شروع عمليات رانجام داده ايم بطوري كه بيش از 10 ميليارد ريال هزينه اين پروژه مي باشد و با اتمام كار آب شرب و آب صنعتي اين شهرستان مهيا مي شود و راه براي توسعه صنعت و پيشرفت شهرستان هموار مي گردد .

وي افزود :شهرستان مهريز شهرستاني بود كه با توجه به اب و هواي مناسب و نزديكي به مركز استان در دولتهاي قبل سرمايه گذاران رقبت نمي كردند در اين شهرستان سرمايه گذاري كنند ولي همكنون به همت دولت نهم شهرستان مهريز دومين شهرستاني بود كه بعد از مركز استان بيشتريت تخصيص اعتبار بنگاههاي زود بازده مرحله اول را به خود تخصيص داد و اخرين واحد صنعتي كاشي در استان كه موفق به گرفتن تسهيلات شد از اين شهرستان بوده است .

وي با اشاره به افتتاح كارخانه سيمان بوهروك بعد از 22 سال گفت: پيگيري بهره برداري از اين كارخانه به دستور خاص رئيس جمهور انجام شد كه مبلغ 34 ميليارد تومان براي اين امر تخصيص يافت تا اين كارخانه در اين شهرستان نتيجه داد .

وي از اتمام پروژه بزرگراه يزد انار گاز رساني به روستاها و توسعه ورزشگاهها را نمونه اي كوچك ازخدمات دولت نهم ياد كرد و گفت: عملكرد دولت نهم در امر ورزش در اين شهرستان به اندازه 26 سال قبل بوده است.

استاندار يزد بيان داشت :سرمايه گزاري دولت نهم با بيش از 2 ميلياردو 700 ميليون تومان در بيمارستان نشانگر توجه رئيس جمهور به امر سلامت جامعه است .

وي تاكيد كرد: سلامت روح اخرت را تضمين مي كند و دنيا و اخرت مكمل يكديگرند و سلامت روح و جسم يعني پاكي جامعه و جامعه پاك رو به توسعه و پيشرفت مي باشد .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا