مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد، مردم بهاباد را مردمی ولایی و قدردان انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم این منطقه همواره و در همه صحنه ها پا به کار نظام بوده و بر همین اساس شایسته بهترین خدمت رسانی هستند.

سعید رستگاری عصر چهارشنبه در آیین معارفه بخشداران مرکزی و آسفیج بهاباد با تبریک اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: بهاباد مفتخر است ۱۵۶ شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و در دوران دفاع مقدس هم ۹۰۰ رزمنده از این خطه به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم زحماتی که در گذشته انجام شده اما هنوز هم مشکلات و معضلات زیادی وجود دارد که باید به طور جد به آن پرداخته شود چرا که لیاقت مردم بیش از این هاست. 

تعریف ماموریت برای همکاران، فساد ستیزی و نگاه عدالت محور به منطقه تحت مدیریت، ارتباط تنگاتنگ با ادارات کل اجرایی در استان و نخبگان شهرستان از دیگر سفارشات مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به بخشداران جدید بود.

وی اضافه نمود : بخشداران باید شبانه روزی و میدانی کار کنند و قدر موقعیت زمان خود را بدانند زیرا مسئولیت ماندگار نیست .

رستگاری ارتباط و تعامل با امام جمعه، ائمه جماعات مساجد و نماینده مردم درمجلس و شوراها و دهیاری ها را یکی از اولویتهای بخشداران برشمرد.

فرماندار بهاباد هم اظهار داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است و باید بتوانیم از این نعمت برای خدمت به خلق خدا بهره لازم را ببریم.

علیرضا تیموری با تاکید براینکه تمامی کارهاباید از مجاری قانونی پیگیری و حل و فصل گردد افزود: همه مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی هدفشان باید نگاه مهدوی باشد .

در این مراسم حسین زینلی و حسین دشتی به عنوان بخشداران بخش مرکزی و آسفیچ تودیع و عباس شیرریز و مرتضی محی الدینی به جای آنان معرفی شدند.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا