امام جمعه بهاباد در دیدار فرماندار بهاباد به اقدامات بسیار ارزشمند دولت سیزدهم اشاره نمود و گفت: این نتایج حاصل اجرای قانون و عدالت است که تاکنون کمتر به آن توجه می شد.

به گزارش یزدفردا: در اولین روز از هفته دولت؛ فرماندار بهاباد به همراه کارمندان فرمانداری و بخشداری های مرکزی و آسفیچ با امام جمعه بهاباد دیدار نمودند.

فرماندار بهاباد در این دیدار گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفت در شهرستان، برنامه های هفته دولت و پروژه های قابل افتتاح را ارائه نمود و گفت: 27 پروژه‌ با اعتبار ۱۶۸ میلیارد تومان در بهاباد به مناسبت هفته دولت آماده بهره برداری است.

تیموری به پروژه های جدید نیز اشاره نمود و گفت: كشتارگاه صنعتي طيور و احداث مخزن پنج هزار متر مكعبي آب شهری از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت قرار است عملیات اجرایی آن آغاز شود.

امام جمعه بهاباد در این نشست طی سخنانی به شرح وقایع ترور شهیدان رجایی و باهنر و جنایت های منافقین پرادخت.

حجت الاسلام بشکانی به سند تحولی یزد نوین اشاره نمود و گفت: تمامی پروژه هایی که در شهرستان اجرای می شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد و مسئولیت های اجتماعی معادن نیز در آن لحاظ شود.

وی به اقدامات بسیار ارزشمند دولت سیزدهم اشاره نمود و گفت: این نتایج حاصل اجرای قانون و عدالت است که تاکنون کمتر به آن توجه می شد.

حجت الاسلام بشکانی همچنین از حمایت های استاندار یزد نسبت به شهرستان بهاباد تقدیر نمود و گفت: اگر تصمیمی گرفته می شود باید قاطع اجرا شود و منافع مردم در نظر گرفته شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا