در دومین روز ازهفته دولت درآئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد ، فرمانداروامام جمعه وجمعی ازمسئولان 27 طرح مختلف با اعتباری بالغ بر 168 میلیاردتومان در شهرستان بهاباد افتتاح وکلنگ زنی شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد درآئین افتتاح این طرحها ضمن تبریک هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر به خدمات دولت در مناطق استان اشاره کرد واظهارداشت : باید خدمات و تلاش‌های دولت برای رفاه مردم در جامعه تبیین و منعکس شده تا سبب امیدواری بیشتر مردم شود.

علی اکبرعزیزی در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم دریک سال گذشته گفت: این دولت با شجاعت و جدیت، در یک سال گذشته خدمات ارزنده‌ای را انجام داده که شاید کمتر به آن پرداخته شده و تبیین شده است.

وی افزود: هفته دولت حاوی این پیام است که دولت‌مردان، کارگزاران و ما مسئولان و مدیران باید در مشی و سبک مدیریتی خود، شهیدان رجایی و باهنر را الگوقراردهند.

عزیزی با اشاره به اینکه خدمت به مردم با جلب همکاری اقشار مختلف جزو اهداف دولت است افزود: خدمت رسانی به مردم با مشارکت همه آحاد جامعه و تلاش مضاعف مدیران باید با قوت و درایت در استان پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد درحال اجرا بودن طرح‌ها و پروژه‌های مهم در نقاط مختلف این شهرستان را از برکات نظام اسلامی و دولت دانست و گفت: از هر فرصت و ظرفیتی برای پیشبرد شهرستان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و هفته دولت، بهترین مناسبت برای تبیین خدمات دولت به مردم است.

معاون استانداریزد درمراسم افتتاح مرکز جامع سلامت احمدآباد بهاباد بر خطر پیری جمعیت اشاره کردو اظهارداشت : مردم نسبت به فرزند آوری درجامعه توجه کافی داشته باشند تا رشد جمعیت در جامعه اضافه شود و اقدامات خوبی دردولت سیزدهم برای ازدواج ومسکن جوانان صورت گرفته است .

درادامه این مراسم فرمانداربهاباد درسخنانی ضمن تبر یک هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجائی وباهنر ، اهتمام دولت سیزدهم به تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذشته را پاس داشت و گفت: هدف ما دراین دولت اتمام کارهای نیمه تمام سالهای قبل بوده است .

طرحهای افتتاح شده درشهرستان بهاباد ، افتتاح سالن ورزشی اتحاد وساختمان اداری ورزش وجوانان بهاباد بااعتباری بالغ بر 61 میلیاردریال ،کلنگ زنی آغاز عملیات اجرائی احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی آب شهری بهاباد با اعتبار پیش بینی شده 195 میلیاردریال ، بهرهبرداری از پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان بنستان بهاباد با اعتباری بالغ بر 190 میلیاردریال ، بهره برداری از جاده ارتباطی پرکان – ببروئیه با اعتباری بالغ بر 90 میلیاردریال ، آغاز عملیات اجرائی کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی طیور بهاباد درروستای فردوسیه آسفیچ بااعتبارپیش بینی شده 800 میلیاردریال ، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرائی ساخت اورژانس بین جاده ای روستای درب هنز بهاباد به همت خیر حاج محمد حیدری  ، افتتاح وبهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد و افتتاح اورژانس بین جاده ای طریق الرضا در جاده بهاباد چادرملو از جمله طرحهائی بود که پیش از ظهر امروز در بهاباد با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ، فرماندار ، امام جمعه و رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان ومدیران کل به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا