مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر باسخنرانی امام جمعه بهاباد و باحضور فرماندار بهاباد، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در محل مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر باسخنرانی امام جمعه بهاباد و باحضور فرماندار بهاباد، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در محل مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد.

امام جمعه بهاباد در این مراسم طی سخنانی با اشاره به جایگاه شهدا در اسلام گفت: باید قدردان نعمت شهادت باشیم که در این میان حضرت امام حسین(ع) به عنوان سید و سالار شهیدان محسوب می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی بشکانی ایجاد تنش ها طی مدت دو سال قبل از حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست ‌وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه دولت مردان شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ به دست ناپاک منافقان کوردل را سندی از مظلومیت ملت ایران در مقابل تروریسم بین‌الملل که در رأس آن آمریکا و خیانت ایادی داخلی آنان دانست.

وی به جریان تاریخ ساز حضور شهید رجایی در سازمان ملل پرداخت و گفت: شهید رجایی در حین سخنرانی پای برهنه خود را روی میز گذاشت و با نشان دادن آثار شکنجه در زندان های دوران شاه، حمایت دولت آمریکا از شاه را مورد انتقاد قرار داد.

حجت الاسلام بشکانی تصریح کرد: متاسفانه می بینیم همانند اینکه خواص بی بصیرت عواملی که بیشترین ضربه را به حضرت علی(ع) زدند و باعث شد جای معاویه با امیرالمومنین عوض شود، امروز بعضی از افکار منحرف به تحریف برای تطهیر رژیم پهلوی می پردازند و به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و عملکرد مسئولان هستند که می طلبد با جهاد تبیین، روشنگری لازم برای مردم صورت گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا