یزدفردا: اخیراً گزارش‌های به بیرون درز کرده است که شرکت متا که مالک پیام رسان محبوب واتساپ است، قصد دارد تا به زودی یک اشتراک پریمیوم برای کاربران تجاری واتساپ معرفی کند که در این اشتراک صاحبان کسب و کار می‌توانند از مزایای جدیدی که این پیام رسان برای آن‌ها در نظر گرفته است بهره ببرند.

به گزارش یزدفردا به نقل از rahnamato: البته سرویس اشتراک پریمیوم واتساپ هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده است و فقط برای کاربران بتا در دسترس است. این بدان معناست که فقط اعضای برنامه بتای WhatsApp می‌توانند به منوی Premium دسترسی داشته باشند، جایی که همه ویژگی‌های جدید در آن قرار دارند.

به گزارش WABetainfo، این اشتراک پریمیوم برای کسب و کار‌ها طراحی شده است، به این معنی که اکثر ویژگی‌های پولی آن برای کاربر معمولی مفید نخواهد بود.

بر اساس گزارش ها، حساب پریمیوم یک لینک تماس قابل تنظیم به واتساپ را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر سه ماه یک بار قابل تغییر است. قرار است به جای تایپ کردن شماره تلفن، این راه آسان‌تری برای مشتریان باشد تا کسب‌وکار خاصی را پیدا کنند. تلگرام نیز ویژگی مشابهی دارد که کاربران می‌توانند لینک تماس مستقیم را با دیگران به اشتراک بگذارند.

نسخه پولی برنامه همچنین اجازه می‌دهد تا حداکثر ۱۰ دستگاه به طور همزمان به یک حساب متصل شوند. به این ترتیب، کارمندان می‌توانند حساب تجاری را متصل و مدیریت کنند. همچنین از طریق این اشتراک پریمیوم می‌توانید با حداکثر ۳۲ شرکت‌کننده تماس ویدیویی برقرار کنید.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ راه اندازی و هزینه اشتراک پریمیوم واتساپ ارائه نشده است. این قابلیت در حال حاضر فقط در نسخه بتای اندروید و iOS این اپلیکیشن قابل دسترسی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا